german nuts


Nu pot sa cred! Auzisem eu ca in Germania animalele de companie costa enorm, iar vizitele la veterinar, si mai mult, insa nu credeam ca-i chiar asa.

Tinand cont de faptul ca in curand o sa ne mutam, ma gandeam sa-i luam pumpkinei un animalut. O pisica de exemplu, ca astea-s destul de inofensive plus ca nu trebuie sa ies cu ea in plimbari si de cate ori vrea sa-si faca nevoile.
Asa ma gandeam eu. M-am razgandit intre timp, fiindca am intrat pe un site de anunturi si am vazut cam cat costa o pisica: de la 200 euro in sus.
Exista desigur, anunturi si pt pisici de 100 de euro sau chiar mai putin, dar alea-s batrane si bolnave.

O pisica pufoasa si portocalie, asa cum e matza aia alintata care mi se tavaleste pe pantofi de cate ori ma vede, costa de la 250 euro in sus.

Nemtii astia-s dusi cu pluta, pe cuvant.

P.S. Cainii sunt tot asa scumpi. Cred ca pun de-un import din Ro :))

13 responses to “german nuts

  1. dar in germania nu sunt adaposturi de animale? la noi e un mic inceput cu adaposturile si doar in orasele mari sunt sanse sa gasesti un adapost decent si sa iti alegi un animal dar sunt si prin ziar care doneaza pui de pisici/ caini, anunturi pe la supermarketuri .

    • habar n-am daca sunt sau nu adaposturi pe aici pe undeva. teoretic ar trebui sa fie. prin supermarketuri n-am vazut anunturi cu animale gratuite, decat in cazul animalelor batrane deja. ori eu vroiam un pui, nu o pisica imbatranita in rele 🙂

  2. zi merci ca n-a cerut junioara un cal… sa vezi acolo preturi!

    • zici tu ca n-a cerut? :)) normal ca a cerut! dar i-am explicat ca n-avem grajd pentru calut, si daca il bagam in casa, calul face mult caca si va trebui sa-l stranga ea :))
      si cum a vazut cu ochii ei cam cat caca face un calut, s-a lasat convinsa imediat de argumentul meu

  3. Iti vand cu 50 de euro o pisica, gasca, rata sau lebada. Trebuie sa vii pana in Friesland dupa ele. 🙂

    • 🙂 e cam departe Frieslandu’ de Bavaria, din pacate. Am zis de multe ori ca ne urcam in masina si dam o fuga pana acolo la mare, dar n-am apucat pana acum.
      Daca ii lipesti un timbru, cred ca poti trimite pisica prin posta 😀

  4. Oare nu am putea face un site prin care sa vindem caini din Ro in Germania? Aici avem de toate varstele, culorile si marimile. Ar fi o afacere… te iau ca partener:) si primul caine este bonus pentru pufosica.

    • :)) acuma pe bune: un roman din oras de aici are un caine adus din Ro. Maidanez, dar frumusel. I s-au oferit vreo 300 de euro pe el, fara ca el sa fi intentionat sa il vanda.

  5. exista deja asociatii de protectie a animalelor care exporta exemplare din Ro. Daca vrei musai ma interesez. Totusi s-ar putea sa coste drumul, expedierea, si asta nush cine o plateste.

    • iti dai seama ca nu ma complic acum cu importul de maidanezi din ro 🙂
      la cat am fugit eu de ei, acuma sa mi-i aduc aici??? :)))
      oricum daca e sa cumpar un animalut pentru pumpkina, o sa fie sigur o pisica portocalie, grasa si pufoasa 🙂

  6. Io tin minte de pe cand eram fatuca la mama/buna cum adunam cate un pui de matza sau caine pe luna, de innebunea buna-mea, ca eu practicam jocul cu ei si ea ingrijirea. Ii luam de pe strada, ii aduceam acasa si basta. Où sont les chats d’antan…

    • si eu faceam la fel. dar eu aveam grija de ei. primul vizitator a fost un porumbel 🙂
      stai ca-i mult de povestit, cred ca o sa scriu un post

  7. eu ma plictiseam de avut grija de ei si aterizau la strabunica-mea in gradina de unde isi luau zborul nush catre unde. da acu ca ai zis de porumbel, sa stii ca si eu am avut o vrabie la inceputuri (de la care am luat zabale la gura cat china) si dupa aia nush de ce buna-mea mi-a cumparat un pui de rata de care tot ea avea grija, evident…eu il aratam la prieteni.

Lasă un răspuns

