mascul urban da’ activ si verde!


Ieri dupa pranz, imi zice masculul ca ia fata si pleaca cu ea la plimbare. Au luat dupa ei zmeul, bluze mai groase, apa, biscuiti, fructe si gel antibacterian. Era  foarte montat masculul, ca tre sa mai faca si el miscare, ca e prea sedentar. Eu radiam de bucurie ca scoate pumpkina din casa si petrec si ei timp impreuna, plus ca nah, urma sa faca omul miscare, ceea ce este un adevarat miracol, tinand cont de faptul ca e frate siamez cu scaunul soferului.
Booon, si-mi zice ca se duc la locul de joaca din padure, care nu-i foarte departe, e  la vreun km, poate 1,5 km maximum.
Ma suna de la locul de joaca, gafaind si spunand cu mandrie ca e lac de apa fiindca s-a tot agitat cu pitica pe acolo, ca a dat-o in leagane. Ok, toate bune si frumoase, il consolez spunandu-i ca asa e cand iesi cu pitica la joaca, scoate sufletul din tine. In fine, ajung ei acasa, erau amanadoi transpirati ca ieri a fost foarte cald (vreo 22 de grade), se spala, se schimba, mananca..si la un moment dat in cursul conversatiei imi spune masculu’ ca au fost la padure cu masina. Cu masina!
Adica a condus pana acolo, a parcat chiar langa locul de joaca, a dat copilul in leagan cateva minute, si gata, i-a iesit sufletul :))

Deci eu nu pot sa cred asa ceva! Cum sa spui  ca te duci sa faci miscare, dar te duci cu masina? Si ce miscare e aia, in care stai cu fundul pe banca si te uiti cum alearga copilul in jurul tau?

E de groaza omul asta, ce ma inspaimanta cel mai tare este faptul ca el a venit de la joaca cu un aer glorios, de „uite ce sacrificii fac eu pentru familie si pentru sanatatea mea!”, deci in capul lui, sa stai cu fundul pe banca la aer inseamna sa faci miscare.

Nu stiu cum de l-am nimerit tocmai pe el, ca mie imi place sa merg pe jos, sa fac sport, sa fiu activa, iar el zici ca-i melc beteag.
Ce sa mai zic de faptul ca eu ma strofoc sa fiu cat mai „verde”, cand el se multumeste cu verdele masinii?

:))))

7 responses to “mascul urban da’ activ si verde!

  1. pe o parte il inteleg. si eu merg cu masina la sala :)) in ideea ca acolo in asa hal o sa ma intind si tai si frec c-o sa mi se faca cracii de cauciuc cand plec acasa. Plus ca sala e in allalt colt de brasov :))

    • pai da mah, asta e una. dar sa mergi cu masina la 1 km de casa, si sa stai pe o banca, e alta :))
      si eu mergeam cu masina la sala, ca era departe si ori mergeam dimineata de la 7, ori seara dupa job. la bazin mergeam de la 9 seara, asa ca.. nah. altfel ar fi trebuit sa ma tarasc prin transportul in comun la cele mai ciudate ore.

  2. dar daca ar fi fost si 22 de grade…cred ca mergeam lipa-lipa. noua ni se pare cald in ultima vreme si cand is 10 grade :))

  3. asta imi aduce aminte de „las ca ma ocup eu de copil” si il ia pe genunchi in timp ce isi citeste nush ce kkturi pe internet. sau „ii fac eu de mancare” si ii fierbe macaroane (peste care, e adevarat, pune un cub de branza topita). care este.

    • :)) pufoasa e deja prea mare pentru tinut pe genunchi in timp ce citesti pe net. daca ajunge in fata calculatorului, isi pune desene pe youtube sau te pune sa-i deschizi un site cu jocuri cu barbie

  4. Tocmai de aia l-ai nimerit, să vă neutralizaţi unul pe altul:).

    • care neutralizare? mai ziceam daca il convingeam sa mai mearga si el pe jos, da’ inca n-am reusit. eu mai insist, poate iese la un moment dat😀

Lasă un răspuns

