masochism


M-am razgandit. Nu mai scriu despre animalutele din viata mea, fiindca toate povestile sunt triste.
Adunam de pe strazi pui abandonati, care nu supravietuiau decat cateva zile fara mama lor, cu toate eforturile mele.

Ultima tentativa de salvare a fost prin 2004, cand am cules un pui de vrabie cazut din cuib, si-am umblat cu el in san cateva zile, fiindca avea nevoie de caldura. Asa m-am dus si la serviciu, iar noaptea cand dormeam il tineam in palma. A murit dupa 3 zile, asa cum mi-a spus si doctorul ca se va intampla.
Masculul mi-a zis ca daca vreodata mai adun ceva de pe strada, ne certam rau de tot, ca el nu mai suporta sa vada cum ma chinui zile in sir, si apoi plang alte cateva zile incontinuu.

De-atunci am zis: nevermore! Si n-am mai salvat nimic.

4 responses to “masochism

  1. deci gata cu cautat pisici, caini si alte patru-bi-pede?

  2. io am salvat un student de la moarte prin insetare. i-am luat doua beri. traieste si acum.

Lasă un răspuns

