au inflorit ciresii


Pare ciudat, dar desi aici ploua uneori destul de mult, imi lipseste zgomotul ploii. Sau mai bine-zis linistea ploii.
Imi placea sa stau cu fruntea lipita de geam si sa ascult cum picaturile grele lovesc tabla pervazului, sa vad de sus masinile alergand ca niste gandaci dresati, de la stanga la dreapta si de la dreapta la stanga. Imi lipseste senzatia de liniste data de ploaie, pentru ca ma inconjura ca o cortina grea, prin care zgomotele trec doar cu greu, estompate.
Imi lipseste canapeaua comoda, cu veioza langa ea si cu biblioteca plina de carti cu paginile uscate si fosnitoare, atunci cand la fereastra mea se intampla potopul in direct.

Era liniste in oras, atunci cand ploua. Cauciucurile masinilor fasaiau ritmic, pe langa borduri se adunau balti imense din care sareau stropi reci si murdari pana departe pe trotuare.
Imi placea orasul primavara, dupa ploaie, atunci cand in asfaltul umed se reflectau petice albastre de cer, ca niste poezii erau pasii mei printre nori. Iar eu imi simteam inima usoara in timp ce calcam peste petalele rozalii cazute peste tot ca o cedare.
Deflorarea ciresilor. Parfumul staruia in aer si-mi dadea o stare de ameteala, de chef de facut dragoste si de motait ascunsa intr-o patura moale si calda.

E primavara, au inflorit ciresii, iar prin cele doua randuri de geamuri termopane si un rand de obloane, ploaia nu  mai razbate nici macar ca o impresie.

7 responses to “au inflorit ciresii

  1. :)) poti sa faci ca in ro…
    ca sa fie protejate geamurile termopan de intemperii – cand sunt montate prea in afara…se monteaza deasupra niste table. Care noaptea dupa atata darabaneala iti vine sa le smulgi ca pe firele de par inghinal cu ceara fierbinte si sa le arunci de nu se vad. deci ai grija ce iti doresti :))

    • am si aici table d-alea deasupra. dar am doua randuri de geam termopan, plus unul de obloane. deci poti sa tragi cu pusca la mine la geam, ca nu se aude nimic in casa :))

  2. la mine asa se aude de le aud si prin vis. uneori am senzatia ca sunt o ceata de pitici cu unghiile lungi si bat si bat in tabla pana ma trezesc :))

  3. phiii, romantismul si melancolia pe tine cat casa, mai draga🙂

  4. Poezie fatah. Poezie.

Lasă un răspuns

