pun pariu ca pot


In jurul meu, familionul a inceput sa puna pariuri cu privire la data „livrarii”.
Mama zice ca pe 16 aprilie, huzbandu’ zice ca pe 15 sau pe 17, pe sora-mea n-am mai intrebat-o, ca mi-era ca ma enervez.

Fraiera eu, ca nu le zic sa puna si bani pe treaba asta, ca dupa aia sa stau cu picioarele in ics si sa le iau banii :))
Asa ca eu pun pariu ca pot sa tin pufosul acolo pana dupa paste😀

Incerc sa nu ma gandesc la pronosticurile lor, si sa-mi vad de treaba, insa nu-mi prea iese. Oricum sunt putin stresata, asa ca sper sa mearga totul bine, sa fie pufosul sanatos. Asta e tot ce-mi doresc, sa fie pufosul ok, nu conteaza pe unde iese si cand.

N-ar fi tare sa stea cumintel pana la termen? :))
Vineri am intalnire cu doctorii, si sper ca macar de data asta sa inteleaga ca nu vreau cezariana la rece, chiar daca ei sunt de parere ca e mai putin riscanta operatia decat nasterea naturala.
As vrea sa ma bage in operatie doar cand s-o declansa travaliul, ca sa stiu ca e gata pufosul de venire, nu asa.. hai sa scoatem puradelu’ la aer ca avem timp azi intre 10 si 11 a.m. Am tot incercat sa le explic, insa nemtalaii astia nu prea par sa priceapa, adica daca stabilim o data pentru operatie, pai la data si la ora aia, o sa stau cu burta in sus pe masa, asteptand sa ma decupeze.

 

 

15 responses to “pun pariu ca pot

  1. Eu as opta pt cezariana le rece. Nu poti sa stii cum va fi cand se va declansa nasterea.daca esti pe fast forward si te trezesti cu dilatatie 6 sau cu copilul deja ‘angajat’ (:D lol cum suna)? nu-ti mai face nimeni cezariana. eu am avut doua cezariene. ambele de urgenta. prima nastere 3 zile apa rupta, injectii dematurare, injectii pt oprit contractiile, apoi 13 ore de contractii (dilatatie 1), febra 40 si intr-un final in 15 minute eram deja decupata. a doua nastere. se rupe apa. (tine cont ca eram in spital). in 2 ore 6 cm dilatatie. vechea cezariana risc mare de ruptura. copilul cu capul in sus. iar am ajuns la operatie in 2 timpi si 3 miscari. dar a fost riscant.

    • da, tot pe motivul asta mi-au zis si mie ca e riscant, pentru ca am deja o cezariana. pe prima n-am facut-o la alegere, ci pentru ca altfel n-aveau pe unde scoate grasana mica. placenta previa, bazin foarte ingust plus copil cu cordonul rasucit de 2 ori in jurul gatului, dar mi-au facut-o cand deja eram in travaliu, adica stiam sigur ca fiica-mea nu mai vrea sa stea si pace.

  2. Inteleg ca si medicii romani manifesta aceeasi grija pentru programul lor de lucru, ca si nemtii, si se grabesc sa faca cezariene. Profitand si de frica mamelor care nu vor sa le doara… Pana la urma chirurugul ala gineco de aia a facut o facultate, domnule, ca daca voia sa fie deranjat cand vi se contracta voua, ramanea moasa🙂

    • @dollo- Nemtii nu recomanda cezariana. Dimpotriva. Insa ei fac cezariana atunci cand- mama vrea neaparat (desi trebuie sa bati bine din picior sa o capeti), cand mai exista o cezariana, cand situatia o cere (copil prea mare, nastere prematura etc.) De regula in Germania nasti cu medicul de garda. Cel care te urmareste in timpul sarcinii nu practica si in spital (sunt unii care lucreaza si in spital dar foarte putini). Asa ca tind sa cred ca vor sa o decupeze la o data bine stabilita din cauza riscurilor care apar la o cezariana cand nasterea e deja declansata.

    • eh, aici oricum poti naste cu orice medic, importanta este moasa. ea stie absolut totul despre tine si despre sarcina, iti stie pe dinafara analizele, cate kile ai si cat ai mancat la pranz acu’ doua saptamani :))
      o sa vad vineri ce-mi zic. eu am vrut nastere normala ca d-asta n-am avut privilegiul sa incerc, dar daca nu se poate, nu se poate, e ok si decupata.

  3. A, si pun si eu pariu ca poti, ca daca tine de cat de tare poti sa tii picioarele in x, nimeni nu stie mai bine ca tine cat poti🙂 Deci te sustin!

  4. Văd că pe aici pronosticurile se învârt în jurul datelor de 15-17 aprilie. Nici o șansă pentru mine să pun pariu pe un 5 mai :))

  5. Să înțeleg că sunt deschise pariurile? Plasez și eu un pariu secret😉

    • azi mi-au facut programarea pentru cezariana. 3 mai. desi colul e deschis si bebe e angajat :))
      in fine, cica daca intru in travaliu, incercam sa nasc natural.

  6. Gata, nu mai fac preziceri că numa’ se împlinesc🙂🙂

    • 🙂 n-am nascut inca. asta ii spun in fiecare zi prietenei mele, J, cand intru pe messenger🙂
      va anunt eu cand se intampla😀

  7. Io n-as vrea nastere normala. Cezariana, la data stabilita si la revedere. Prefer sa fiu mama eroina in alte ocazii😀

    • eu am trecut o data prin asta, si pot sa-ti spun ca desi am un prag al rezistentei la durere foarte ridicat si ma refac imediat dupa orice, dupa cezariana mi-a luat 6 luni pana sa ma pot intinde si eu cat de cat omeneste.
      abdomenele nu mai zic.. cezariana e o solutie ok pe moment. intr-adevar, nu te chinui atat la nastere. insa imediat dupa aia, doare ca naiba si nu o zi-doua, saptamani intregi. si nu poti lua medicamente tot timpul, ideal ar fi sa nu iei deloc, pt ca trec in lapte.
      asa ca daca te gandesti serios la cezariana, contempla si posibilitatea sa nu alaptezi daca nu rezisti la durerea crancena si constanta pe care ai s-o resimti un timp dupa nastere.
      uite cum incerc sa te sperii :)) dar serios acum, daca aveam de ales, si la prima nastere as fi incercat sa nasc normal. de fapt eu vroiam sa nasc in apa, dar in Ro la momentul respectiv tocmai se demontase singura clinica unde s-ar fi putut face asta.
      oricum s-ar putea sa n-ai de ales, ca de obicei sportivele au bazinul mic, plus ca daca pufosul tau va semana cu M.. ai sa patesti ca mine, de m-a intrebat doctorul cu o figura foarte serioasa: „si pe unde mai exact ai vrea tu sa nasti normal copilul asta imens?”

Lasă un răspuns

