nici azi n-am nascut


Ma enerveaza criza asta economica! Pe langa problemele evidente, cu care se confrunta toata lumea, pe mine ma mai enerveaza si faptul ca din cauza reducerilor de buget, o gramada de seriale la care ma uitam cu drag, au fost intrerupte brusc.
Dau acum un singur exemplu: Medium. Mie mi-a placut serialul, si m-a calcat pe nervi finalul tras de par.

Zilele astea m-am uitat la sezonul 4 din Ugly Betty. Am dat click pe el de plictiseala, intr-o noapte, si mi-a placut. A fost destul de funny, plus ca am vazut pantofi. Multi pantofi frumosi!
Nu m-am uitat si la restul sezoanelor, si nici nu am chef sa o fac.

Sunt groaznic de obosita, de 2 nopti nu dorm din varii motive. Azi i-am explicat maica-mii ca n-am dormit deloc toata noaptea, nici macar 2 minute, si ca vreau sa ma lase sa dorm. Ce-a facut mama? Imediat ce a sunat telefonul, m-a trezit.
Pentru ca daca suna telefonul este ca si cum ti-ar bate politia la usa, insotita de mascati si de K9, plus genisti in echipament complet.  Deci plm, tre’ sa raspunzi, ca altfel e nasol.
Asa ca am apucat sa dorm aproximativ o ora cu totul, toata ziua. Cool, huh?
Dupa ce m-a trezit i-am trimis mesaje masculului in care-i explicam ca o urasc, o urasc, o urasc pur si simplu pe maica-mea, pentru ca ignora absolut orice ii spun.
Ori e intr-o faza incipienta de Alzheimer, ori o doare in cur. Oricum eu se pare ca nu apuc sa dorm cand e ea aici, asa ca azi plangeam de nervi si incercam sa gasesc o solutie, sa plece invartindu-se,  sa nu ma mai enervez atata din cauza ei.

Din pacate solutia ar fi sa vina soacra-mea, si dintre ele doua cred ca totusi pe soacra-mea as suporta-o si mai putin. Pe mama cel putin o pot impacheta s-o trimit la sora-mea, pe soacra-mea e mai complicat.

Asa ca a trebuit sa ma calmez, desi imi venea sa ii bag telefonul ala pe gat.

In fine, am sa incerc sa dorm in noaptea asta, pentru ca maine dimineata am programare la moasa. Fuck! Am uitat sa ma frezez si maine dimineata cu ochii carpiti de somn sunt tare curioasa ce-o sa iasa.

2 responses to “nici azi n-am nascut

  1. 🙂 ce sa iasa? Sange…
    Nu merge cu inchisul mamei in camara? sau in beci? macar pentru 2 ore…sigur si-ar revizui nitel atitudinea…

Lasă un răspuns

