ieri


Aseara incercam sa conving pumpkina sa vina la culcare, iar ea tragea de timp stand picior peste picior rasturnata pe spate intr-un fotoliu, si rasfoind o revista cu Lillifee. La un moment dat, incepe ca de obicei: mami, vreau si eu si din asta, si din asta, si din asta.. si-mi arata pe rand o pagina intreaga de produse de la sfarsitul revistei. Toate branduite cu Lillifee, evident, si costand o caruta de bani.
Daca ar fi sa ii cumpar tot ce-mi cere, as cheltui absolut toti banii si tot timpul, pe fitzele ei, asa ca de obicei ii explic ca nu putem sa ii cumparam absolut tot ce are ea chef sa-i cumparam (faza la care i-a spus lu’ taxu’ la un moment dat: ” pai da, dar voi mereu spuneti ca faceti orice pentru mine”).
Aseara insa, i-am spus ca poate sa si le cumpere si singura, cand o sa se duca la serviciu si o sa aiba bani.
A stat o fractiune de secunda sa evalueze exact cam ce-ar insemna asta, dupa care foarte indignata: „dar atunci o sa fiu deja mare!”
E tare dulce uneori, bestia pufoasa. S-a lungit mult, i-au slabit copanele, i-a crescut parul si arata din ce in ce mai putin ca bebelusul meu.
Ieri dimineata mama si masculu’ au lasat-o sa plece la gradinita in pantofii de lac si cu sacoul. Da, are si asa ceva. E cu negru, roz si cu un pic de sclipici pe ici-pe-colo. L-a primit de la cineva si de anul trecut pana acum, l-a tot probat sa vada daca ii vine. Acum ca s-a mai lungit, ii vine.
Dar ca sa revin: deci a plecat fiica-mea la gradi de parca se ducea la bal. Eu am uitat sa le spun ca e zi de iesit in padure, iar ei nu s-au uitat pe programul de la gradinita, asa ca nu cred ca mai trebuie sa detaliez in ce hal a venit printesa mea acasa.

Tot ieri, a venit bucatarul-sef cu o reteta de cozonac. Nu stiu de pe unde a scos-o, dar a zis ca baga unul in teste, sa vada cum iese. Ar fi iesit ok daca nu-l zapacea mama de cap, dar asa l-a scos prea devreme din cuptor, si nu era facut😦
Da’ lasa ca mai face, asa a zis. Eu vroiam sa fac niste chec, dar din pacate mi-e imposibil sa stau 5 minute in fund, pentru ca imediat ii vin idei pufarinului si incepe sa se infiga cu capul spre iesire.

Maine n-am voie sa nasc pana dupa 5 jumate-6, pentru ca pana atunci moasa mea e la biserica, canta in cor. A incercat saraca sa-mi explice ca 364 de zile e disponibila la orice ora din zi si din noapte, dar o zi pe an canta in corul bisericii. Ce era sa zic? Am promis ca nu nasc maine, asa ca stau cuminte😀

Mi-e un pic somn, sunt un pic plictisita, as manca incontinuu, si sunt fericita ca-s singura acasa cu pufoasa. Pana martea viitoare n-o mai vad pe maman, si acest simplu fapt ma face sa cred ca viata e frumoasa :))

4 responses to “ieri

  1. Incearca sa-i spui pumpkinei zicerea aia celebră (nu mai stiu a cui, dar e bună): traim vieti disperate, in care muncim mult peste orele de program, la slujbe pe care le uram, pentru a cumpara lucruri de care nu avem nevoie, ca sa impresionam oameni care nu ne plac. Sa vezi ce zice🙂

    • pai i-am zis ceva de genul asta de mai multe ori, in diverse ocazii. dar ea insista ca vrea absolut tot ce vede ca-i roz sau mov, cu floricele si cu sclipici :))
      io-s mama aia nebuna care se cearta cu copilul de 4 ani fiindca nu-i empatic la foametea din Africa :))

  2. Sa nu spui cu voce tare „n-am voie sa nasc miine pina la ora 6” ca te aude junioru’! Stii cum is baietii…
    Bafta!

Lasă un răspuns

