pumpkinesti


In seara asta pumpkina a fost la cumparaturi cu ta-su, pentru ca pana marti am inteles ca sunt toate magazinele inchise. A venit fluturand glorioasa o cutiuta cu vopsea pentru oua ” cu glitzer mami, cu glitzeeeeeer, ia uite, cu roz si albastru si verde, si cu glitzer!”
Asa ca ouale noastre de Pasti vor fi oarecum pimpuite cu argintiu. Sper ca macar ceea ce parea a fi un roz turbat, sa fie chiar rosu, asa cum scria pe cutie.

Vreo doua ore mai tarziu, momita in dormitor cu promisiunea ca o sa-i spun o poveste cu chit-chit, a acceptat sa-si puna pijamaua si sa se bage sub patura. In patul meu, evident, pentru ca trebuie sa ne dragalim inainte de nani.
Aproape toate povestile mele sunt comice, pentru ca-mi place cum rade, rade pana incepe sa sughita, si apoi rade, sughite, rade si mai tare fiindca sughite si tot asa.  Pentru efect, in seara asta i-am si desenat soricelul despre care i-am povestit, si evident ca a urmat o noua portie de ras.
In fiecare seara ii inventez cate o noua poveste, pe care o completeaza si ea din cand in cand. In seara asta fiindca era tarziu, si pentru ca se pare ca micul Chit-Chit a avut mare succes la public, i-am promis ca ii mai povestesc si maine ce s-a mai intamplat cu el, iar ea mi-a spus exact ce trebuie sa ii povestesc. Faza amuzanta pentru mine a fost ca a trebuit sa notez tot ce mi-a spus ea, pentru ca nu m-a crezut cand i-am spus ca o sa tin minte :)) Daca pana si copilul asta mic si-a dat seama ca mi-s neuronii varza, ce sa mai zic?

Astazi a fost o zi frumoasa, doar noi doua acasa, fara nervi, fara bombaneli si fara tensiuni.
Am stat latzita si m-am jucat cu ea din pozitie orizontala, iar ea a fost un inger de copil. Este incredibil de intelegatoare si de cuminte. Nu-mi mai este frica sa o las singura intr-o camera, asa cum imi era acum jumatate de an, cand daca o scapam din ochi o secunda, sigur facea numai prostii.
Acum ne intelegem aproape ca doi adulti. Cand mi-era foarte rau si nu ma puteam misca fara sa vomit iar daca deschideam frigiderul mi se facea si mai rau, am invatat-o pe pumpkina sa isi faca sandwich singura si e tare mandra ca poate.

I love my life🙂
Nu credeam ca Universul meu poate avea doua buricele, insa uite ca se poate. Pumpkina si pufosul.

6 responses to “pumpkinesti

  1. That’s so nice🙂 Scuze, citesc de mult timp ceea ce scrii, dar nu am comentat inca. Insa mi se par foarte dragute articolele tale de genul acesta..chiar fantastice🙂 Sarbatori fericite!

  2. Oh! Daca ai sti cat regret ca nu am scris undeva povestile pe care le-am inventat, ca si tine, la cererea publicului piticot:)
    Noteaza-le undeva, macar asa schitat! Delicioasa imaginea din final: Universul cu cele doua buricele!:))
    A terminat moasa de cantat?

    • ntz. la 6 p.m. devine disponibila🙂
      sper totusi sa nu-mi petrec sarbatorile in spital :)) nu de alta, dar maine face al meu cozonac, avem de facut oua cu sclipici, am treaba adica🙂
      povestile nu mai apuc sa le notez, iti dai seama. sunt cateva pe care ma tot pune sa i le spun, iar eu uit varianta precedenta de fiecare data, asa ca i le reinventez constant. probabil ca pe astea as putea sa le notez.

  3. Ce frumos ai scris, se simte fericirea ta.

Lasă un răspuns

