are we there yet?


Incep sa nu mai am rabdare. Abia astept sa vina pufosul🙂
Da, stiu ca in momentul ala se va duce de suflet si putinul somn pe care-l prind acum pe bucatele, daaaaaaaar..u know..o sa fie pufosul aici🙂

Ma tot gandesc la termenul ala de pe 3, si ma enervez un pic pentru ca mi-ar fi placut sa nu fie nimic planuit asa strict. Sa-l asteptam pe pufarin pana cand ar vrea el sa vina, mi se pare nepoliticos din partea mea sa-l scot afara cand i-o fi si lui lumea mai draga. Ce, pe mine daca m-ar scoate brusc cineva afara in chiloti, in frig si  abia trezita din somn, m-ar bucura? As urla ca din gura de sarpe, in mod sigur.
In fine, pana atunci poate se hotaraste singurel sa iasa, daca nu.. asta e.  Or sa ma decupeze si gata.
Nu-mi place ideea ca dupa cezariana o sa fiu mult mai mult timp imobilizata, decat dupa o nastere vaginala, ori dupa ce am stat atatea luni ca o balena esuata, abia astept sa o iau la fuga dupa nastere. Sa ma duc la zumba, la capoeira, sa ies cu pufosii la plimbare in parc, sa ma duc la mall in orasul vecin sa-mi cumpar sandale si rochite, ce sa mai discutam, o sa fiu foarte ocupata vara asta, si abia astept🙂

Tin minte ca am vazut acum cateva luni  pe blogul unei mamici o referire la un fel de marsupiu pentru carat copilul. Era fabricat in Germania mi se pare, si foarte friendly cu spatele mamicii. Stiu ca era in jur de 100 euro parca, insa cred ca merita. Stiu ce-nseamna sa faci treaba prin casa cu o singura mana, in celalta avand atasat un mic apendice de 5-6 kile. Spatele meu n-o sa-si mai revina in veci, de-aia am zis ca dau oricat sa ma protejez un pic.
Singura problema este ca nu-mi pot aduce aminte cum se numea chestia aia. Nu-i sling, nu-i wrap iar eu frec netul de cateva zile si nu-l gasesc pe nicaieri. Parca se numea ceva cu M… ???

In fine.  Vroiam doar sa spun ca am inceput sa-mi rod degetele de nerabdare🙂

Edit: am gasit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

se numeste Manduca!

6 responses to “are we there yet?

  1. Moby Wrap Baby Carrier? $49.99 in State.

  2. Mă pregăteam să-ți spun că e Manduca, da am văzut că te-ai descurcat singură🙂 Nu știu exact dar, daca am reținut bine, cred că e fabricat de o firma germană. Și nu-ți fă probleme cu data stabilită pentru cezariană că e o zi bună😉 (când am zis că plasez și eu un pronostic eu mă gândeam la 3 mai înainte să zici tu că e data hotărâtă oficial)

    • 🙂 3 mai au stabilit cei de la spital, era prima zi disponibila. sa vedem daca castigi pariul🙂
      acuma.. ce sa zic? cum o vrea Dumnezeu, eu stau cumintica si nu fortez nota, ca pufosul cu cat sta mai mult acolo, cu atat se face mai mare si mai voinic🙂

  3. Un Paste Fericit!
    Oare o sa fim mai multi si mai fericiti dupa Paste? ;))

Lasă un răspuns

