painted veil


Am vazut ieri un film de dragoste. Un adevarat film de dragoste, nu chestiile produse pe banda rulanta la holiud.
Filmul se numeste „The painted veil” si n-am sa povestesc aici despre ce este. Zic doar ca este o poveste de dragoste, si ca desi tot filmul m-am tinut tare, la sfarsit coloana sonora m-a facut si pe mine sa plang cu bulbuci.

Nu pun link la trailer pentru ca filmul ar trebui vazut pur si simplu, fara sa te astepti la ceva anume. Sa astepti sa se desfasoare povestea, cadru cu cadru.
Inca mi se mai invarte in cap refrenul cantecului de pe final.
„Il y a longtemps que je t’aime,
Jamais je ne t’oublierai…”

12 responses to “painted veil

  1. we-ll always have paris.

  2. :p Vazut, placut, retinut cantec, cantat nepotel, placut lui nepotel, urlat apoi nepotel din plictiseala.
    PS. Te viziteaza cititorii lui Groparu? ;)) Vor sa ciocneasca ouale pumpkinei.

    • 🙂 da, credeam ca am devenit peste noapte o bloggerita de succes :)) si cand colo era doar reclama la oua roz cu sclipici :))
      ma bucur ca ti-a placut filmul, mie mi s-a parut cel mai bun din ce-am vazut in ultima vreme

  3. Aaaaah, e printre filmele mele preferate! Edward Norton e excepțional. Nu am mai văzut un alt actor care să reușească să transmită atâtea emoții printr-o mimică aparent impasibilă.

  4. Eu l-am vazut mai demult si nu mai retin exact, parca in final nevasta se amorezeaza de el, dar fatal de tarziu, ca sa zic asa. Ceea ce mie îmi aduce aminte de un mai vechi film, din vremea mea, maică – Cidul. Altfel de luptă ducea omul ăla, decât ăsta cu ciuma, dar ca retetă tragică de iubire apărută aiurea-n tramvai când nu mai trebuie, mi se pare cam la fel.

    • da, in final se trezeste si ea sa se amorezeze, da’ nah.. filmul chiar e bun dupa parerea mea. e bine facut, si chiar daca asa ca idee m-a enervat scriptul si-am tot asteptat sa moara edward norton, ramane totusi un film care merita vazut. zic si io.

  5. mhm un melanj foarte reusit de tragicomedie siropoasa, bine jucat, imagini superbe.
    PS- Daca´mi mai zici domnu´din tanti nu te scot :oP

    • pai am zis sa fiu politicoasa, poate mai treci pe aici, ca nu te-am prea vazut de cand am inceput sa bat campii despre greturi si burti umflate :))

  6. “The painted veil” nu este titlul uneia din clasicele povestiri cu nemuritorul Sherlok Holmes? Habar n-avusesem ca este si titlul unui film…

    Avand in vedere titlul in engleza si textul in franceza al cantecului – filmul in CE limba este vorbit?

Lasă un răspuns

