filme bune in seara asta


Hahaaa, am vazut in seara asta „Ocean’s eleven” din 1960. Habar n-aveam ca exista filmul asta in care joaca  Sinatra, Dean Martin si  Sammy Davis Jr.

In cateva minute o sa ma uit la „The odd couple” cu Lemmon si Matthau din 1968. L-am mai vazut, dar cum n-am somn la ora asta si am chef de ceva funny, filmul asta e perfect.
Oricum cred ca sunt cam prea blazata pentru drame si romantzuri serioase. Adica pot aprecia un film bun, dar nu prea am chef de amoruri si drame realiste in momentul asta.  Deci bagam comedii😀

Uno mas!

Lasă un răspuns

