our own private coconut island


N-am mai folosit produse pe baza de nuca de cocos de cand am ramas gravida, iar pe insula asta unde la inceput n-am vrut sa aduc pe nimeni, s-au inghesuit cumva toti.
Rubedeniile, masculul, pumpkina si mai nou- pufosul.
Cocotierii- simbolul libertatii mele, sunt plini de post-it-uri, desene de-ale pufoasei, ciorapei cu floricele si rochite de printesa, poze de la ecograf cu pufosul, extrase de cont, hainute de bebe si tot asa..

Insula nu-mi mai apartine in exclusivitate. Probabil ca oriunde m-as duce i-as cara pe toti dupa mine, asa  ca n-are sens sa ma mai gandesc la asta. Am sa-ncerc sa dau cat mai multe petreceri si sa-mi gasesc si eu un coltisor linistit undeva pe-aici, in care sa ma pot ascunde macar o data pe zi, la apusul soarelui.

3 responses to “our own private coconut island

  1. te citesc de ceve vreme, nu de la inceputuri; azi am reusit să mă uit un pic prin arhivă. ești superbă! țin pumnii pentru evenimentul ce se apropie și-ți doresc toate cele bune🙂

    • 😀 wow, multumesc pentru apreciere si pentru urari😀
      dupa cum vezi n-am zis „compliment” pentru ca asta ar fi insemnat ca-mi exagerezi calitatile :))
      iti doresc o zi minunata🙂

  2. „…pe insula asta unde la inceput n-am vrut sa aduc pe nimeni, s-au inghesuit cumva toti.
    Rubedeniile, masculul, pumpkina si mai nou- pufosul.”
    Sa te fereasca Sfantul de situatia in care ai ramane singura „pe insula dumitale” – ai fi (si te-ai simti) innebunitor de insingurata…

    „…sa-mi gasesc si eu un coltisor linistit undeva…”
    Un „paravan mental” care sa-ti protejeze „intimitatea gandirii” in rarele momente cand INTR-ADEVAR vei simti nevoia „sa ramai singura cu dumneata insati” este mai mult decat suficient (nici macar nu-i necesar sa fie „desfasurat” tot timpul – poti sa-l „pliezi” si sa-l pituli undeva „intr-un colt de „pod (sau beci, sau debara) mintal/a” „)…

Lasă un răspuns

