5 to go


Uite de-aia as fi preferat sa iasa pufosul cand vrea putza lui si nu cand m-au programat astia la spital, pentru ca mai sunt 5 zile si 5 nopti pana la „decupati pe linia punctata” iar eu nu mai am somn, nu mai am stare de vreo saptamana deja.

Incerc sa-mi ocup creierul cu altceva, dar sar din idee in idee, din gand in gand, pana ajung tot de unde-am plecat. That sux!
Masculul continua sa vina acasa cu body-uri si pantalonasi minusculi pentru pufos iar eu  n-am spalat inca hainutele pentru el, doar le-am adunat intr-o gramada uriasa intr-o cutie pe hol. In doua saptamani jumate ne mutam.

N-am impachetat mai nimic, n-am cumparat patut, nici carut nou, nici pampersi nici sterilizator nici suzete nici..nici nu mai stiu ce n-am cumparat.
Abia astept sa ne mutam, desi asta inseamna ca urmeaza cel putin doua luni de balamuc, pana ma pun eu un pic pe picioare si pana reusim sa aranjam casa cat de cat.
Pentru ca acolo trebuie zugravit, cumparata mobila in toata casa, perdele, corpuri de iluminat, si mai trebuie sa fac si pe entertainerul cu pumpkina care deocamdata pana in toamna n-are loc la gradinita, asa ca va sta acasa.
Toate astea fara masina (pentru ca ajunsese mai scumpa decat o cocota de lux asa ca am vandut-o), cu un puradel agatat de tate si cu inca unul in carca.  Ah, si cu ditamai taietura pe matze, de n-o sa ma pot misca decat ca robocop cateva luni.

Daca as putea, as sta in lotus si-as zumzai printre dinti ” sunt zzzzzzzzeeeeeeennn, aaaaaaaaauuuuuuuuummmmmmmmm, sunt zzzzzzzzzzzeeeeeeeeennnnnnnnnn”

Masculul are si el de :
– alergat pe la banca, sa anuleze platile automate catre diversi de aici din oras,
– sa mearga la posta sa plateasca pentru enspe luni in care orice ne-ar veni pe adresa asta, sa fie redirectionat pe noua adresa – pana reusim noi sa anuntam pe toata lumea ca ne-am mutat-
– sa mearga la gradinita sa anuleze contractul pentru pumpkina,
– sa faca curat in noul apartament,
– sa care totul in partea cealalta
– sa lase curat si in apartamentul asta,
– sa faca rost de o masina ca sa aiba cu ce merge la job inca 3 saptamani pana terminam cu mutatul in partea cealalta,
– sa cumpere patut si asternuturi pentru pufos

E adevarat ca el n-o sa fie taiat pe matze, si ca pentru mine mersul la job ar fi  ca o vacanta pe langa statul cu copilul acasa 24/24, insa nah, e mascul, deci sta prost cu rezistenta, asa ca zilele astea alearga de colo-colo ca o gaina beata si insista sa-mi comunice ca e stresat.

Astea-s chestiile la care ma gandesc in mod constant zilele astea, pe langa toate cele legate de pufos, de cum o sa ma descurc eu cu pufoasa care are nevoie de atentie si activitati educative, cu pufosul care ma va solicita non-stop, si cu o casa intreaga de pus la punct.
E bine ca totusi masculul va fi aproape de job, deci va ajunge mai devreme acasa, ca in oras acolo mama n-o sa mai stea non-stop la noi, ci o sa vina cand o sa am nevoie sa o scoata pe pumpkina in parc sau ceva de genul si ca acolo am biblioteca, piscina si locuri de joaca.
Plus ca vine vara si incep festivalurile medievale, care pumpkinei ii plac la nebunie.

Totul e sa reusim sa ne organizam. Nu stiu cum e cu doi copii, cand era doar pitica, toata energia si atentia mea erau canalizate spre nevoile ei. Acum presupun ca o sa fiu si mai obosita ca prima data, dar am vaga senzatie ca totusi o sa supravietuiesc. Macar de data asta stiu ce am de facut, nu mai orbecai.

Astept sa apara de undeva o masina buna pt noi, fiindca nu putem sta fara. E adevarat ca busurile si trenurile circula impecabil, insa cu doi copii mici dupa mine, nu ma vad sarind din bus in bus toata vara, in cautarea covorului cu floricele pe care-l vrea pumpkina sau a canapelei moi si cu perne mari pe care o vreau eu.

5 responses to “5 to go

  1. deci nu nascushi…un cuvant de incurajare: cu doi devine din ce in ce mai usor, pe masura ce trece timpul. eu chiar apuc sa dorm cate 2 ore pe zi, ca am organizat sieste in simultan. noaptea inca-i mai greu, ca mai baga cate un biberon si il mai doare burta.

    PS: pe aici nu mai sterilizeaza nimeni biburi, eu noaptea i-l dau cu apa la temperatura camerei. Natural, ce mai:)

    • l-ai trecut deja pe biberon? eu stiu ca mi-am blestemat zilele cand a trebuit sa o trec pe lapte natural din cutie, si faceam cate 3-4 biberoane pe noapte, da’ eu ma smecherisem, aveam apa calduta in termos pe noptiera🙂
      cat despre siesta simultana.. mai greu, ca pumpkina nu mai doarme la pranz de vreo 2 ani

  2. Tocmai ce intrasem cu intrebarea … na, a nascut blo? Se pare ca inca nu🙂

    E nasol de tot acum pentru voi, oricum e greu cu un copil mic si unul abia „aparut”, necum sa mai ai si de facut mutarea lu’ peste. Multa bafta cu nasterea in cauza (misto ca-i cezariana) si cu mutarea. Pune-l pe mascul la munca, de aia il ai😀

    • mai am 2 zile pana nasc🙂
      e cel mai nasol asa, sa stii exact cand urmeaza sa se intample, ca iti faci o gramada de griji si de probleme. am mai zis ca nu ma incanta cezariana pentru ca stiu ce urmeaza dupa aia, fata de o nastere normala. da, pe moment poate ca e mai simplu, dar dupa aia e absolut cumplit timp de cateva saptamani😀

  3. „…eu n-am spalat inca hainutele pentru el, doar le-am adunat intr-o gramada uriasa…”
    Asa e mai usor: una – doua (sau cate or fi) „ture” in masina de spalat incarcata „la capacitate”, fara sa folosesti masina de spalat pe jumatate goala si fara sa amesteci „ale pufosului” (ca-i mai sensibil) cu ale voastre (care poate nu-s tocma’ sterile, mai ales asa, fara masina – deci cu transportul in comun).

    „…mai sunt 5 zile si 5 nopti pana la “decupati pe linia punctata”… […] In doua saptamani jumate ne mutam.”
    Amuzanta formularea, da’ „nasoala” situatia…

    „Abia astept sa ne mutam…”
    E clar – nu esti „teafara”… („…urmeaza cel putin doua luni de balamuc…” EXACT – luni in care iti va fi greu sa gasesti ceva prin noua casa nu numai ne-pusa in randuiala, dar si necunoscuta inca (sau invers) – vedeti unde intrati si de ce va loviti cand va sculati noaptea sa mergeti la „pardon”…)
    „…cum o sa ma descurc eu cu pufoasa care are nevoie de atentie si activitati educative, cu pufosul care ma va solicita non-stop, si cu o casa intreaga de pus la punct.” Bine ca macar teoretic iti dai seama intr-adevar ce balamuc va fi…

    „…am vaga senzatie ca totusi o sa supravietuiesc. Macar de data asta stiu ce am de facut, nu mai orbecai.”
    Garantat! DEJA incepi sa te obisnuiesti, sa vezi ce usor iti va veni incepand de pe la al optulea – al zecelea…😛😆

    „e cel mai nasol asa, sa stii exact cand urmeaza sa se intample…”
    …asta daca ai noroc si nu-i vin „pufosului” in cauza oarece idei despre o pretimpurie si neanticipata iruptie intempestiva in lume (fereasca…)

Lasă un răspuns

