damage control


Eu in general sunt destul de impiedicata si de self-destructive.
Am mai spus ca ma lovesc in diverse colturi de mobila in mod constant, ca-mi prind degetele in sertare, ma tai de fiecare data cand curat legume, insa de obicei damage-ul se refera doar la persoana mea.
Astazi masculul mi-a demonstrat indirect cat de putina incredere are in capacitatea mea de a circula corespunzator pe propriile mele picioare, pentru ca m-a anuntat fericit ca tocmai a incheiat o polita de asigurare (care am si uitat cum se numeste) pentru cazurile in care ma hotarasc sa distrug bunurile altora. Ok, asigurarea e pt toata familia, dar suspectez ca de fapt la mine s-a gandit cand a incheiat-o.
Vestea buna este ca de-acum putem distruge din greseala bunuri in valoare de pana la 3 milioane de euro, si cica asiguratorul plateste in cazul asta.

Care are un Ferrari sa dau si eu o cheie pe el?

10 responses to “damage control

  1. :)) exact. desi presupun ca ar trebui sa dorm mai bine acum ca ma pot impiedica linistita in orice magazin de portelanuri :))

  2. Am si eu intrebare off-topic. Trebuie sa ajung in iunie la Luxemburg (capitala). As vrea sa stau in Germania si sa merg la Luxemburg doar in ziua in care am treaba acolo. Poti, te rog, sa-mi dai un sfat pentru fiecare din variantele astea:
    1.Sa stau intr-un oras mic, cel mai propiat de Luxemburg si sa merg cu trenul la L. Stii care ar fi cel mai apropiat oras german de Luxemburg? si cam cat ar costa transpostul cu trenul?
    2. Sa stau intr-un oras mare si sa inchiriez o masina cu care sa merg la L. Poti sa-mi dai o idee pentru un oras mare unde as putea sa stau (care sa fie cat de cat aproape de Luxemburg). Cam cat ar costa sa inchiriez o masina?

    Multumesc anticipat!🙂

    • :)) let me Google that for you :))

      1. intri frumos pe http://www.maps.google.com, unde vezi exact care-i orasul cel mai apropiat de Luxemburg si ce mijloace de transport ajung pana acolo
      2. alegi un mijloc de transport
      3. daca vrei sa inchiriezi o masina, poti face asta in general de la gara sau aeroport (gasesti informatiile si pe net, gugalind pur si simplu: rent a car in xxxxx, Germany- unde xxxxx este numele orasului din care vrei sa inchiriezi)
      4. daca vrei sa mergi cu trenul, te poti interesa in prealabil in privinta tarifelor si traseelor, de pe site-ul http://www.db.de (cfr-ul nemtesc). ai sa vezi ca acolo sunt listate si autobuzele, nu numai trenurile.

      :)) uite ca la asta nu ma gandisem pana acum: sa actionez pe post de operator turistic. cre’ ca as face o caruta de bani :))

  3. Oho, si inca cum. Te-ai imbogati daca ai purcede pe drumul asta de operator turistic🙂. Ai putea cumpara toate chestiile roz cu sclipici. Multumesc pentru raspuns. Am cautat si eu pe net dar am ajuns la concluzia ca orice drum cu avionul catre un oras apropiat de Luxemburg ar costa ft mult.
    Stiu ca pe 3 mai este ziua pufosului! La multi ani! Sa fie sanatos si norocos!

    • multumim pentru urari🙂
      cat despre detalii de calatorie, n-am ce sa iti spun mai mult decat gasesti pe net. eu locuiesc in Bavaria, care-i destul de departe de Luxemburg.
      habar n-am care sunt tarifele companiilor aeriene pt zona aia.

  4. Ferrari n-am dar o Picasica se gaseste. Te incumeti?:))

  5. Sunt prea comoda sa mai vreau chestii de astea asa ciudate:))

Lasă un răspuns

