1


Mai sunt 2 saptamani pana ne mutam. Ma bucur foarte tare dar in acelasi timp simt ca o sa-mi lipseasca un pic orasul asta.
O sa imi lipseasca Doc, in mod sigur, cu amabilitatea lui putin rigida, insa mereu gata sa ne ajute. Chiar daca suntem straini, chiar daca inainte sa ne propuna sa ne mutam aici a stat o data de vorba cu mine o jumatate de ora si-atat.
Doc si bormasinile si sculele lui din care are intotdeauna cate 4-5 exemplare, asa ca huzbandul meu se trezea mereu cu cate o bormasina sau mai stiu eu ce alta dracovenie, cadou.
Eu nu am o relatie apropiata cu el, insa huzbandul da. Ma rog, adica au mai stat din cand in cand de vorba si mai ales s-au ajutat reciproc de cate ori au avut nevoie.
Nu stiu cum este noul proprietar, dar cred ca este si el destul de ok, mai ales ca ne-a ales drept chiriasi dintr-o multime de alti oameni veniti sa vada apartamentul. Chiar daca suntem straini, chiar daca nu vorbim bine germana si chiar daca huzbandul lucra abia de cateva saptamani atunci cand a fost sa vada apartamentul.

Sunt obosita, mi se invart gandurile in cerc, si incerc sa ma gandesc la altceva si nu la ziua de marti pentru ca mi-e frica de acul ala mare care urmeaza sa mi se infiga in sira spinarii, pentru ca mi-e frica de durerile post-operatorii, pentru ca astept cu atata nerabdare sa-l vad pe pufos, pentru ca o sa-mi fie dor de pumpkina cat o sa fiu in spital..

2 responses to “1

  1. Dar Lilypie’u’ ala din dreapta jos a paginii de ce zice ca „8 days to go”? Lasa bre copchilu’ sa mai stea putin in … aia ma-sii!🙂

    • pai asa am vrut si eu mah.. sa il las sa iasa cand o vrea el.
      numa’ ca asta micu’ (din cauza apei nemtesti presupun), dupa ce s-a inghesuit sa iasa acum vreo 2 saptamani, de cand a auzit ca are termen la care il scot astia deci nu tre’ sa se mai streseze, sta bine-merci in aia ma-sii :))
      azi-noapte am dormit vre 3-4 ore, azi-dimineata primul meu gand a fost: „fuck! asta e ultima zi in care mai pot dormi linistita, si eu in loc sa sforai ma invart de pe o parte pe alta”

Lasă un răspuns

