panica


Un pic mai devreme am facut un atac de panica. Really. D-ala cu respirat si sufocat, cu iesit ochii din orbite, cu pulsul dublat, tot tacamul. Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva, nici macar cand am trecut la 2 metri de urs.
De ce? Pentru ca dupa ce ca nici azi-noapte  n-am dormit decat un pic spre dimineata din cauza stresului, astazi incercand sa dorm un pic, am inceput inevitabil sa gandesc din nou in cerc. Numai ca de data asta mi-am dat seama ca la ecografii nu i-au numarat degetelele de la maini si de la picioare.
Si pe motivul asta am facut eu atac de panica.
Really. Nu stiu ce sa fac sa prin un pic de somn, ca de adormit nu reusesc, si daca o tin tot asa, o sa sforai pe masa de operatie.

23 responses to “panica

  1. e ceva in aer..nici eu nu dorm bine de vreo 2 zile…si tot asa trezit cu atac de panica fin’ca ma strangea unul de gat, ieri dimineata cutremur…azi noapte nush ce papanas dar cred ca am avut oscilatii de tensiune si iar n-am dormit…vreau vacanta..
    Al’fel e bine pufuletele? sta cuminte?

    • da, e cumintel fata de cat de agitata sunt eu.
      eu nu dorm de vreo 2-3 saptamani cred. cu cat e mai aproape momentul, cu atat imi ies mie ochii mai tare din orbite :))

  2. va fii bine cu siguranță; de altfel, gandurile astea sunt normale pentru o gravidă, cel puțin așa îmi place să cred, pt că și eu le-am avut🙂; și după ce am terminat de numărat degetele și-am aflat că e perfect sănătos, mi-a venit alta: vaaii, dar este cam urâțel (cum altfel putea să fie abia scos în lume). Lucru care desigur că n-a durat decât foarte puțin pt că m-a lovit altul: vaai, dar cum am putut să gândesc astfel despre bebeul meu. da, știu, sunt un pic dusă..
    curaj, vei trece și peste asta, pe undeva tot trebuie să-l scoți🙂
    țin pumnii pentru mâine și aștept vești

    • 🙂 Doamne, deci nu-s singura cu ganduri d-astea :))
      cu pumpkina tin minte ca stateam odata si-o alaptam, si in timpul asta ii numaram degetelele. si-mi ieseau doar 5 la o mana!
      :)) eram atat de obosita, ca nu mai gandeam normal. eram sigura ca trebuie sa fie 6 si copilul meu nu-i ok :))

  3. Maine e ziua cea mare? Sa dea Domnul sa ai nastere usoara si totul sa decurga asa cum trebuie. O imbratisare de aici de departe, draga Blo!

  4. Pfff, nasol moment. Nu pot decat sa iti urez succes!

  5. Bafta pentru maine carevasazica si termina cu panicile, ca oricum nu mai ai ce face acu, ca are 3 sau 14 dejte la o mana / picior🙂 Te asigur eu ca o sa aiba coarde vocale foarte in forma si in numar corect – aici nu se inseala natura niciodata:)

    te pup, ma gandesc la tine maine. io-s intre bagaje ca noi ne mutam joia asta:)

    • oh, si voi? :))
      eu n-am avut in viata mea atacuri de panica d-astea asa cu tot tacamul. never. si acuma ma panichez pe motiv de numar de degetele :)) cred ca de vina e nesomnul

  6. Ținem pumnii, Blo!

  7. Bei, femeie, VA FI BINE. Vei avea un bebe frumos si sanatos, pufarina va fi incantata, masculul la fel si chiar tu, dupa ce te pui pe picioare. STOP ABUSING YOURSELF🙂

    Abia astept sa aud vestile bune si sa vad poza cu jucaria cea dulce. BAFTA multa si sa fie totul bine.

  8. Spor la numarat degete🙂.

  9. Fatah, ma gandesc la tine :D!

  10. Felicitări!! sper că și tu ești bine, de tine nu ne spui nimic?🙂
    așteptăm poze …🙂

Lasă un răspuns

