despre pufos


Tocmai eram pe punctul de a ma pupa cu Kevin Bacon pe care eu il iubesc foarte tare chiar si asa, bosorog cum e, cand o voce mi-a racnit gingas in urechea dreapta: moooooorgeeeeeen!
M-am intors sa vad cine imi strica momentul perfect (trebuie sa spun ca tot visul incercasem sa-l vrajesc pe Mr. Bacon) si-am dat cu ochii de sora cu barba.
Eh, cum e sa te trezesti brusc, tu fiind pe malul unui rau, cu Mr. Bacon imbracat in blugi stramti si parul in ochi, dupa ce toata viata l-ai iubit pe ascuns iar acum in sfarsit iti impartaseste sentimentele, deci cum ar fi sa dai cu ochii brusc de un hibrid?
Sora in cauza este un personaj despre care juri ca e un barbat cu tzatze. Are barba la fel de deasa ca masculul, miroase foarte tare a transpiratie, insa a fost foarte atenta cu mine, iar azi-dimineata la 7 fara un sfert, dupa ce eu am reusit cu chiu cu vai sa dorm toata noaptea per total vreo 3 ore, a venit sa masoare procentul de galbejeala al micului shaolin.

N-am zis? Corect, n-am zis. Pufosul mic dupa ce aproximativ o zi a avut o nuanta oarecum normala, a inceput sa vireze brusc spre portocaliu. Motiv pentru care si-a petrecut timpul labartat pe o saltea cu raze xy sau z, ca n-am retinut, raze care sa-i scada procentul de bilirubina, deci mai pe scurt: sa-l dezgalbejeasca.

Pufosul  mic seamana cu mine, evident, asa cum am si prevazut in plan, asa ca e brunet, are nasul mic si carn, ochii migdalati si capul rotund si frumos.😀

Cu ta-su seamana la restul fizicului de exceptie, ceea ce nu-i rau,  tinand cont ca eu sunt mica de statura, slaba si cu oase foarte mici.

Masculul incantat a si facut o poza cu talpoantele puradelului, ca sa se vada clar ca-i al lui.

Asa, hai ca divaghez. Spuneam deci ca azi la 7 fara un sfert am fost trezita in cel mai crud mod cu putinta, insa daca tot m-au trezit asa, am zis si eu ca gata, vreau acasa. Oricum azi dupa-masa mi-ar fi dat drumul sa plec, asa ca ce mi-e 7 dimineata, ce mi-e 6 dupa-masa.

Fuck! A inceput sa-mi tasneasca lapte pe pereti, deci se apropie ora mesei, tre sa ma grabesc cu batutul campilor :))

Asadar am ajuns acasa. N-am apucat sa adorm bine ca a venit mama sa ma intrebe daca eu am sunat pe fix. Nu, nu sunasem, eu abia atipisem. A iesit inainte sa apuce sa citeasca clar injuraturile in privirea mea. Oricum banuiesc ca stie.

N-am apucat sa mai atipesc o data ca a venit moasa sa se impiedice de cutii si saci prin casa. A auzit ca am plecat din spital, si-a venit sa ma viziteze. Nu, nu si-a rupt gatul impiedicandu-se de cutii, desi ar fi fost interesant de vazut asta, din moment ce tot m-a trezit.

Dupa care s-a trezit pufosul cu idei cum ca i-ar fi foame. A ros o tzatza o ora, cu pauze de cacat, schimbat pampersi, cacat din nou ca daca tot era oferta, hai sa profitam..iar bagat pumnisorii in gura, urlat dupa tzatza, scremut, partzait, molfait.. the usual. Cam asa decurge la  noi o masa. Timp in care eu zambesc angelic desi am sfarcurile ingrozitor de ranite si-mi vine sa urlu, iar el se holbeaza la mine cu ochisorii aia oblici si frumosi, si intre doua scremete si un partz, zambeste stirb.

Dupa ce doua zile n-am avut lapte si-a cam facut foamea tanarul domn, dupa ce am pompat pana mi-au iesit ochii din cap, a venit laptele. Cam cat sa hranesc o sectie intreaga de neonatologie. Inca vreo doua zile imi venea sa plang si cand respiram, din cauza durerilor, insa acum e mai bine. Baga in el ca spartul, ieri la pranz a ros 2 tzatze, chiar nu inteleg UNDE intra atata lapte in el???

L-au cantarit astea acum vreo 2 zile, ca sa vada cam cat mananca la o masa. 80 de ml. Mie mi se pare enorm pentru un copil atat de mic. Si rosese atunci doar o tzatza, si nici pe aia de tot. E bine ca mananca, e bine ca ia in greutate, asa ca nu ma plang🙂

A inceput sa maraie, tre’ sa hranesc tanarul. O sa revin si cu povestea operatiei😀

32 responses to “despre pufos

  1. Pupaaaaaaaam copilul frumos care seamana cu ma-sa (mah, unul trebuia sa semene si cu tine!!) si pe mamica lui.
    Jeotem, fah!

  2. Kevin Bacon, really? [fata neicrezatoare-socata-dezgu-halucinata]

  3. Felicitari🙂 intr-adevar ai facut un pufos Pufos!
    speram ca esti bine cu totul in afara de sani molfaiti si 3-4 kile de bebe in minus🙂

  4. si se pare – fotografic vorbind – ca are toate 10 sus si toate 10 jos, deci job well done mom!

  5. Bine ai venit, Pufosule! Sa fii asa cum vrei tu sa fii! Bravo, Blo! Ai vazut ca e intreg?! Si tu iti faceai griji…Noa, la urmatorul sa nu-ti mai faci griji!🙂

    • :)) tu stii ca blestemul de mama e cea mai puternica arma energetica? :)) vrei sa-ti doresc 10 copii? lasa-ma cu „urmatorul” ca eu nu stiu daca supravietuiesc astora 2 acum :))

  6. Felicitari!! Sa fiti sanatosi si voiosi!

  7. Sa te bucuri de el, Blo !🙂

  8. E foarte bine tanarul!🙂 pentru tzatzele matale zdrentuite iti recomand vaselina din elvetia:D (exceptionala- eu am suferit 5 luni pana am descoperit-o). btw e fff buna si pentru bucile domnisorului si in genere pt orice fel de bube:D) se gaseste in farmacii sau on line (arata asa: http://www.apo-rot.de/indexdetails.html?_filterartnr=3264805&partnerid=preisroboter – eu am avut varianta aia ingusta:D)

  9. Pur si simplu frumos! Frumos, frumos! Sincer!
    Sa-ti traiasca si sa fie sanatos si norocos!🙂
    Si tie iti doresc multa rabdare, sanatate si putere sa le duci pe toate! Stiu ca nu este usor.

    • 🙂 nu-i usor, dar pe cuvant ca am momente in care le inteleg pe mamele care vor 10 copii :)) este atat de dulce, si mic, si mie mi se pare destept si voinic si nemaipomenit :))

  10. Bravo, vezi ca poti?! Multa sanatate la toti patru.

  11. He he, sa-ti traiasca printul, ca dulce-i. Chiar ma gandeam ca nu stiu nimic despre soarta ta si banuiam ca esti ocupata cu chestii importante. Azi mi-a zis „soarele” „ba, vezi ca a nascut Blo si a pus si poza cu puradelul. Deci mi-s la datorie sa dau cu urarile.

    Bine ca e totul OK si esti acasa … Sa-i dea al de sus sanatate si tot ce trebuie, plus chef de somn si de tacut, sa te mai si odihnesti😉

    • somn? ce-i aia? :))
      dar pe cuvant daca ma supar cand stau noaptea si-l frec pe spate sa-i iasa parturile si sa ragaie :))
      multumim de urari🙂
      voua va doresc americaneala placuta in continuare🙂

  12. Eh! Ce treaba buna ai facut! E frumusel foc, sa-ti traiasca si sa-ti dea Domnul putere sa-l cresti frumos!

  13. baaai, ce corp de paul newman are[http://media.port-network.com/picture/instance_1/73514_1.jpg] – ten curat, fain copil ati produs! daca poti sa clapacesti la tastatura inseamna ca esti ok, mnoah – cupilarie fericita va urez🙂

    • hihi :)) tot au fost bune la ceva si filmele la care m-am uitat😀
      multe bucurii va dorim si noi voua, si poate postezi si tu poze cu produsul vostru, ca eu m-am mai uitat, dar nah.. tu esti mascul, nu te obosesti cu d-astea :))

  14. Sa-ti traiasca pufosul! Si sa fie fericit!

  15. Cum unde incape atata lapte? In pampershi🙂 E haios, in poza, banui ca iti vine sa-l mananci cu pampers cu tot si in realitate, dar cand aud cum e cu tzatzele… brrr, ce sa zic, mama=eroina🙂
    Sa va faceti mari si sa fiti fericiti!🙂

  16. Sa traiasca Pufosul, felicitari!

Lasă un răspuns

