gheata ceai picior


De cateva zile tot primesc felicitari de pe la prieteni. Azi imi povestea unul dintre ei cum l-a felicitat pe mascul in ziua in care am nascut, si cat de fericit era masculul si cum sarbatorea el si era congratulat de catre toata lumea.

Si mi-am dat seama ca nu-i corect. Eu l-am carat 9 luni, eu am vomat pana mi-am dislocat amigdalele, eu am avut contractii, arsuri la stomac, mie mi s-a intins pielea ca o toba, eu am fost taiata si cusuta la loc, pe mine ma dor sanii si am rani de la supt, iar ta-su bea si primeste felicitari!

12 responses to “gheata ceai picior

  1. Trebe sa-l pui la munca grea, sa aiba si el motive sa fie felicitat😀.

  2. Dar sa stii ca era fericit mah, chiar si pe mine m-a impresionat, mai aveam putin si-l placeam, sa mor io.
    Cred ca plangea or smth.

  3. Ia uite fomeileeeeee…. Asta e discriminare maica! Pai el nu a muncit nimic?
    El e producatoru, ingineru,designeru…Cum adica el nu a muncit nimic?

  4. Pai ce? eu am ales cand m-am nascut barbat?

  5. Nush daca s-o afisat comentariul anterior unde te felicitam pentru dragutul de junior si constatam ca seamana cu al meu. Ma rog, daca-i in dublu il sterg.

    Ce voiam sa zic, ca e si mai fain cand mother soacra gaseste asemanari cu fi-su in orice iti place tie la bibil mai mult, si pe tine/mine ma uita de parca n-as exista ca datatoare de pachet de gene. Eu o contrazic mereu dar nu se prinde, continua sa il gaseasca copia lu taxu, Oare cum oi fi eu in rolul de soacra ?

    • n-am vazut comentariul in care ziceai ca seamana tinerii, dar presupun ca ai dreptate🙂
      Cu pumpkina a fost mai rau decat cu asta, ca pumpkina mai e si bloduta si cu ochi albastri ca ta-su, asa ca degeaba le spun eu ca tot capul e al meu, da’ nu corespund culorile si urechile (care la mine-s lipite de cap, la ea sunt aerisite bine).
      Cel putin pufosul e brunet si e bucatica rupta din mine, desi cand se stramba tot cu familia lu’ taxu’ seamana :))

      Nu stiu cum o sa fii tu in rol de soacra, da’ eu sper sa-mi tina Dumnezeu mintile si sa nu o iau razna ca toate mamele de baieti pe care le cunosc.

  6. De pe 2 mai intram și de zece ori pe zi pe blog sa vad daca nu ai adus vești noi😀
    Acum bine că totul e bine! Să-și trăiască pufosul iar tu să fii sănătoasă pentru a-l crește!

  7. Apropo de bancu ăsta eu am asistat la o discuție la fel de faină ca bancu. Într-un grup de prieteni unu întreabă cum traduce moldoveanu în engleză gheată, ceai, picior la care toată lumea începe să râdă, numa unu pierdut zice întrebător: ais ti leg. La care altu replică: da, mă, asta spune la început, da dupa aia zice ais ti fut
    În altă ordine de idei e tare fain ficioru. Să vă trăiască șă să fie sănătos!

Lasă un răspuns

