dupa 2 saptamani


Pufosul sta atarnat de tzatzele mele de zici ca-i pui de cimpanzeu, pumpkina e ofticata ca nu iesim mai mult pe afara, masculul face iar pe batman, iar eu.. eu sunt atat de obosita, ca nici nu stiu cum sa descriu starea.

Apartamentul este ok, ce nu-mi place la el este faptul ca wc-ul este separat de baie, as usual, iar spatiul pt wc este minuscul. Abia ma descurc eu sa nu ma dau cu capul de pereti cand ma asez pe tron, nici nu vreau sa stiu cum se contorsioneaza masculul ca sa incapa acolo.
Altfel e frumos aici. Peste tot verdeata cat vezi cu ochii si multa liniste. Ah, si niste veverite mici si foarte simpatice care topaie peste pajistile astea din jurul blocului.
Eu aveam ceva retineri cand era vorba de statul la bloc, pentru ca m-au marcat pe viata vecinii mei cu bormasini de la mall, insa aici nu-i cazul de panica.  Se pare ca singurii care fac scandal in oras, suntem noi, posesorii de bebe urlator.

Imediat ce o sa gasesc cablul de la camera o sa proptesc si poze cu pufuletele mai putin galbejit si cu iarba din fata geamului.

In alta ordine de idei: sa-mi bag picioarele in ea de clima!
Ieri era soare si frumos, si a fost asa fix pana am iesit din casa cu bebe si cu pumpkina. Venisera sor-mea si cumnatul sa ne scoata la o plimbare, asa ca am plecat frumusel toti 5 care in sandale, cu copanele goale noi fetele si pregatiti sa scoatem limba de caldura.
Imediat ce am iesit din bloc a inceput sa picure, dar nu serios, asa.. un pic, norul de deasupra noastra nici macar nu era bleumarin sau negu, avea doar o nuanta care batea un pic spre gri, deci nu l-am luat in serios.
Big mistake! Nici n-am ajuns la coltul strazii ca deja ploua mai tare un pic. Am inceput sa coboram spre centru, cand dintr-o data a inceput sa ploua serios asa ca ne-am oprit sub un copac.
De jur-imprejurul nostru cerul era albastru si senin, doar deasupra noastra un petic de nor gri ne turna apa in cap din ce in ce mai tare. Stateam noi sub copac si radeam ca incepuse sa ploua torential, cu bulbuci, cu tunete si fulgere, exact ca-n desene animate, cand indianul ala mic avea mereu un nor deasupra capului. Am mai zis: de jur-imprejur, cerul era senin si stralucitor, doar deasupra noastra isi facea de cap.
Dupa vreo 10 minute de stat sub copac, eram uzi pana la chiloti pentru ca ploua foarte foarte tare, apoi cand ne gandeam noi ca nu mai are cum sa ploua asa mult fiindca batea si vantul si norul ala trebuia sa se miste odata de deasupra noastra, a inceput sa dea cu piatra.  Bebe dormea in carut, carutul zemuia de apa pe toate partile dar din fericire inca nu ajunsese la el.
Eu scoteam bucati de gheata din par si de pe dupa ceafa, sor-mea incerca sa o protejeze pe fi-mea cu un colt de camasa, cumnata-meu radea cu gura pana la urechi si zicea ca pune pariu ca daca se duce sa ia masina sa ne duca acasa, se opreste ploaia.

In fine, dupa inca vreo 10 minute de curatat gheata de pe noi, s-a oprit ploaia. Si a inceput sa bata vantul mai tare, ca deh.. trebuia sa ne uscam acuma, nu?

Mergeam pe strada inapoi spre casa, sa ne schimbam de haine si incaltari, iar eu nu ma gandeam decat la cantecul lui Andries, ala cu „din trei in trei sicrie, cate-o pneumonie”.

M-a mai prins o data ploaia un pic mai tarziu, cand ieseam dintr-un magazin, noroc ca am gasit acolo intamplator, folie d-aia de plastic pentru carut, macar pe pufos nu l-a mai plouat.

Astazi ma doare capul si in gat, ma doare operatia, ma doare spatele si ma dor tzatzele. Am uitat oare ceva? Mmmm… nope. Cam astea ma dor.

Ah, si am cumparat ieri pentru mainile mele scorojite de atata spalat si dat cu spirt, un sapun cu vaselina. E senzational. Aproape ca mi-a reparat mainile, plus ca miroase foarte bine.
😀 mi-am mai luat unul de corp, unul d-ala pe care scrie ca a fost facut cu dragoste si atentie undeva in Florenta si miroase a lavanda. E cam cat o caramida mai mica, daca mi-l scap cumva pe picior in baie, ajung cu piciorul in ghips la urgenta. Chiar ma gandeam sa-l tai in felii mai mici :))

Cam atat acuma, ca tre’ sa pun niste ceva de pranz la facut, sa hranesc pumpkina.

Stai! Ca n-am zis: in 8 zile am slabit 8 kile. Sunt happy fiindca ma subtiez, desi pe cuvant ca nu am intentionat asta, mananc destul de mult fiindca sunt obosita, si tre’ sa compensez cumva. Cred ca de vina este faptul ca alaptez, si pufosul care are crampe, colici si chef de urlat cand mi-e si mie lumea mai draga.

7 responses to “dupa 2 saptamani

  1. madaaaaaam!!! uelcam bec!!
    sa te faci bine cu capul si cu gatul (durerea de cap, zic, nu naravul. ca naravul e bine-mersi asa cum se afla). si sa pui poze cu pufuletu’.

    ..chiar sper sa prinzi un pic de hodina cat de curand, sa te mai repari nitel. sounds like you need it. :*

    ti pup, madam, si te urmaresc cu drag. trai-ti-ar famelia ta! 🙂

    • multumim frumos🙂
      nici nu mai speram sa vaz ca ai scris ceva, am dat si io click in virtutea inertiei, si cand colo.. :))
      ma duc sa vad ce-ai mai facut in ultima vreme🙂

  2. 8 kile in 8 zile? Wow… la mai mare?😀

  3. fumeie, vezi-tz de tzatze si prunc :))

  4. Iuu, ce săpun e ăla, Blo? Că eu tot caut ceva mai soft așa, în afară de Dove canci.

Lasă un răspuns

