oboseli de mama


Am net!
Ok, so what? Oricum n-am timp de nimic, si mai ales nici chef. Sunt groaznic de obosita. Azi-noapte de exemplu nu numai ca a marait partzaila ala mic si plin de colici, dar fiica-mea a decis sa doarma cu noi, cu binecuvantarea lu’ taxu’. Asa ca toata noaptea mi-am luat calcaie in cap si genunchi in gura de la pumpkina, pentru ca ea nu doarme decat de-a curmezisul patului, si de preferat cu picioarele pe subsemnata.
Pe langa maraieli si picioare in cap, pufosul mirosea intr-un mare fel, pentru ca la un moment dat s-a cacacit. Problema e ca daca il schimb, il apuca urletele, pana reuseste sa umple pampersul la loc si sa se culce linistit. Da, stiu, copiii normali urla daca au pampersul plin, asta urla daca nu simte nimic ud la fund.
Pana m-am prins eu ca nu trebuie sa il mai schimb dupa fiecare rahat daca vreau sa adoarma vreodata…
Asa, ca povesteam despre azi-noapte. Deci pe langa maraieli, picioare in cap si o aroma de caca, pumpkina si ta-su sforaiau pe doua voci.
Ah, si la asta evident ca adaugam morfolitul tzatzelor.

Palpitant, nu?
:))

Altfel nimic interesant zilele astea. Am tot despachetat, am pus la loc, am impaturit, am spalat, am spalat, am spalat.. pentru ca sunt o nebuna fixista si cum unii dintre sacii in care am ambalat tzoalele, s-au rupt la manevre, evident ca am bagat la spalat tot ce ar fi putut lua contact cu orice altceva.

In clipa asta pumpkina plange de sare bluza de pe ea, pentru ca e pedepsita si nu mai merge la serbare la var-su la scoala. Ce sa-i fac daca minte? Trebuie sa inteleaga ca nu-i ok, si cu explicatii si vorba buna vad ca nu merge.

In fine. Vanatoarea de mobila inca n-a luat sfarsit. Imi mai trebuie canapea si cateva dulapuri si comode, altfel e ok.
Am luat-o razna si toata mobila din sufragerie e alba, o sa se vada frumos cand o pune si pufosul mana pe pix si pe carioci.

In dormitor la fel am luat sifoniere albe, perdele albe, lampa alba, plus ca am asternuturi albe. Mai ales cand e soare afara am asa, o senzatie de vacanta in camera asta luminoasa. Nu stiu cum o sa fie la iarna, presupun ca o sa folosesc asternuturi colorate atunci 🙂

Pufosul e mic si din ce in ce mai grasut. Mi se pare ciudat sa am un copil asa negru, dupa pufosenia blonda si rozalie, dar e frumos si asa, brunet. Parerea mea :)) Oricum s-a mai dezgalbejit si are o culoare mai normala acum, si nici nu mai are asa mult par pe umeri :)) in schimb ala de pe urechi a ramas acolo. Arata in continuare ca niste urechiuse de ceva animalut mic si pufos.

7 responses to “oboseli de mama

  1. hehe, se vede ca n-aveti praful din romanica…aici si cu mobila crem antijeg tot se vede praful dupa 2 zile…este cumplit..cred ca facem silicoza doar dormind acasa…
    Ma bucur sa aud totusi ca esti bine si ca sunteti bine…te-apucasi de hamalit? copcile tale ce spun?

    • ehe, demult. imediat ce-am iesit din spital, ne-am mutat. asa ca iti dai seama ca n-am putut sta ca o floare. a trebuit sa aranjez pe aici prin casa, mai ales ca masculul considera ca daca a carat dulapurile de la ikea pana acasa, si a dat doua ciocane la placajele de pe spate, misiunea lui a fost indeplinita.
      asa ca despachetatul l-am facut eu si numa’ eu. nu ma face sa incep sa zic ce-mi trece prin cap la adresa dragului de el :))

  2. Parul de pe urechi inca nu s-a dus la al meu, ala de deasupra bucilor nici atata, parca parca ala de pe umeri e mai rar 🙂 Is ciudati tare piticii astia, al meu nu doarme daca are scutecul plin, ma trezeam de cate 4 ori pe noapte sa il schimb cand manca din 2 in 2 ore, da’ ala mare sta cu curu in propria productie pana cand catadicsesc sa il verific, daca nu, nu zice nik

    • Asa era pumpkina, care urla ca din gura de sarpe imediat ce scapa ceva in scutec. Asta vad ca e mult mai relaxat 🙂
      Uitasem de parul de deasupra bucutelor :)) da, are si pe acolo. E super-haios si parca si la el parul de pe umeri s-a mai rarit 🙂

  3. Haha, m-ai facut sa-mi aduc aminte de halul in care s-a speriat G cand a descoperit parul de pe urechi al copilului :))

  4. eh un pic de pufusor pe ici pe colo, .. sanatos sa-ti fie 🙂 madam, sanatate si spor cu toate. si sa scapi de stresuri cat mai curand :*

Lasă un răspuns

