o luna


Asa, unde ramasesem?
Pufosul creste, a facut falci, pumpkina urla noptile din diverse motive, eu am slabit dar inca mai am de dat jos vreo 7 kile ca sa ajung la 50.
Tot n-am gasit cablul de la camera deci nu pot descarca pozele.

Vroiam sa zic despre „trasul de putza”.
Se pare ca baietii daca nu-s trasi de putza cand sunt mici, raman cu putza mica plus ca fac infectii si ajung la operatie. Cum eu n-am inima sa trag de putza bietul pui mic, vine nebuna de sor-mea sa il traga. Din cate am citit si eu pe net, se pare ca procedura asta se practica in Ro, altfel astia de aici nu recomanda sa se umble la putza.
Dupa ce am citit o gramada de povesti despre cat de naspa e operatia de fimoza, am decis sa o las pe sora-mea sa-l jumuleasca pe copil. Si frate-meu a facut operatie, si nepotul meu, fiindca nici mama si nici sora-mea n-au avut la momentul respectiv inima sa il traga eficient. Sper sa fie ok pufarinul, chiar n-as vrea sa il vad chinuit prin spitale.
Ca tot vorbeam de putze: acum vreo doua zile in timp ce-l schimbam, piticul si-a intins copanele si am vazut ca putza ii ajunge cam pana la jumatatea pulpei. I-am zis lu’ taxu’: ia spune bai smechere, tie iti ajunge putza pana spre genunchi? Ca uite fi-tu, are abia o luna si uite cat e de dotat :))
Ta-su a zis ca pufosul e varianta imbunatatita, asa ca e normal sa fie mai bine utilat :))

Altfel, imi cam vine sa-mi iau campii. Pitica e foarte posesiva, si dintotdeauna a fost foarte needy. Cat a fost doar ea in peisaj, eu am fost un fel de „sclava personala” a mariei-sale. Acum ca a mai aparut un personaj este de-a dreptul tragic. Imi reproseaza ca tot timpul stau doar cu bebe, desi nu-i asa. Asta mic doarme singur, nu il tin in brate decat atunci cand ii dau sa manance sau il tin sa ragaie, tocmai fiindca stiu cat de obsedata este si ca se simte data la o parte. Noaptea intr-adevar doarme langa mine, pentru ca mi-e mai usor asa, plus ca simt nevoia sa il iubesc si pe el, sa il tin in brate, sa ma holbez la el in nestire, sa il pup pe falcile grase si sa il las sa ma tina de deget.
In fine. Nu-i deloc funny sa ai doi puradei mici. Adica poate-i funny cand sunt gemeni, sau cand diferenta dintre ei e de doar un an, dar altfel e crancen.

 

5 responses to “o luna

  1. P-acisilea cand i-am zis pediatrului de chestia cu trasul de putza s-o uitat la mine de parca as fi picat de pe Marte „dar madam asta nu se mai face de nush cand bla bla”, asa ca io nu-l trag de nimic.

    Al mare il tot pupa pe junior, nu am treaba cu el, cateodata ii da si cu jucarii in cap, da’ numa-n semn de afectiune e clar🙂

    • eh, si fiica-mea il pupa pe asta micu’, dar e groaznic de posesiva si nu suporta ideea ca nu mai sunt 100% la dispozitia ei.

  2. si mie imi era teama de asta, noroc ca asta mare il idolatrizeaza pe taksu si nu vede ca nu mai sunt a lui 150%, dar sa nu indrazneasca asta din urma sa il ia mai mult de 2 secunde in brate pe pitic ca tsunamiul din japonia e nimic fata de valurile de lacrimi pe care le varsa dansul. deh, barbatii🙂

  3. Mă bag și eu ca musca în curul iepei, dar am observat că la surioara finului meu (mai mare cu vreo 4 ani ca fratele) a funcționat păcăleala cu „tu ești mai mare și ți-l las în grijă, că el e mic și trebuie să ai grijă de el”, „el e mic și nu știe, e ca o păpușică, ia uite ce păpușică drăguță ți-am adus de la spital” bla, bla. Mai are și ea accese de isterie posesivă, dar e mai des copleșită de responsabilitatea surorii mai mari față de păpușa de frate. Care acum s-a făcut ditamai bărbățelul care bate în parc și copii și părinți😀

    • iti dai seama ca si noi am facut la fel. si in principiu il iubeste, dar in particular o cam apuca nervii pentru ca nu mai sunt eu la dispozitia ei 100%. n-are legatura cu pufosul sau cu orice altceva, e vorba pur si simplu de reactia ei vis-a-vis de disponibilitatea mea.

Lasă un răspuns

