ouch


Azi am fost plecata toata ziua cu puradeii dupa mine. Banca, pediatru, banca din nou,biblioteca,  sora-mea, inapoi in centru la farmacie, sora-mea, biblioteca din nou, sus pe deal la posta, inapoi la sora-mea si in final acasa.

Ma dor picioarele asa cum nu m-au durut in viata mea. Eu eram mergatoare de cursa lunga, nu mi s-a intamplat vreodata sa simt ca-mi trec tarsienele prin metatarsiene iar degetele de la picioare ma dor de parca le-a batut un pitic cu ciocanelul, acolo in pantofii mei. Probabil ca lunile in care am zacut pe-o parte ca o balena esuata, isi spun cuvantul acum.
Ah, si ma doare si mana dreapta dupa partidele de tenis de ieri.

Azi a fost o zi ametita rau. Maine poate reusesc sa duc pumpkina la strand, desi o sa ma enervez sa-i vad pe toti in apa, numa’ eu nu.

Lasă un răspuns

