today


Este unu noaptea. Pumpkina s-a trezit deja o data, pe la 12, plangand ca i-e sete, ca vrea sa faca pipi si ca o doare piciorul unde s-a lovit astazi cand am fost pe-afara.
Pufosul a tras de doua ori dintr-o tzatza si s-a culcat la loc, asa ca a trebuit sa ma mulg. Nimic n-o face pe o femeie sa se simta mai „femeie” decat mulsul. Numai cand ma gandesc: trebuie sa ma mulg, parca ma simt responsabila sa dau cat mai mult lapte. Ma uitam ca am scos vreo 80 de ml dupa ce a supt pufosul, si dintr-o data spiritul de competitie a intrat in actiune: cum adica doar 80 de ml? Dupa care mi-am dat seama ca n-am alte vaci cu care sa ma compar. Pardon, tinere doamne datatoare de lapte.
Nu ca m-as simti ca o tanara doamna atunci cand ma mulg. Ma intreb daca n-ar trebui sa beau si eu bere si sa ascult muzica clasica. Am auzit ca  unele primesc chiar si masaj si ca in felul asta carnita e mai frageda.
Bine, carnita mea nu mai e frageda nici cu mama masajului. Poate doar cu batatorul de snitele sa mai iasa ceva, ca altfel nu cred. Da’ batatorul de snitele nu suna la fel de bine ca masajul.

In fine. Azi am fost si-am jucat basket si tenis si chiar daca n-am prea putut alerga pe teren din cauza de operatie, burta flencaninda si tzatze atarnande, m-am simtit bine si mi-a placut.
Masculul sux la tenis, nu ca eu as juca bine, dar joc totusi mai bine ca el😀
Culmea pitzipongelii este ca m-am dus in fusta si flip-flopsi cu margele, pentru ca nu credeam ca o sa am chef sa ma agit pe acolo, da’ uite ca am avut.
Singurul mascul care m-a complimentat in ultima vreme a fost nepoata-meu, care astazi mi-a zis ca sunt frumoasa. Bine, el, un mos pe bicicleta si un tip la volanul unei masini. Cred ca tzatzele astea imense si anticearcanul fac tot farmecul.

Vestea buna este ca am inceput sa incap din nou in pantalonii de dinainte. Ma  strang un pic pe burta, e adevarat, si inca nu arat cum trebuie, insa au trecut abia 4 saptamani de cand am nascut, deci cred ca e ok deocamdata.

Ah, imaginea de astazi: pufosul mic gras si falcos, dormind cu pumnisorii stransi si cu profilul grasuliu conturat pe cearceaful alb.
Melodia de ieri a fost „Creep”, care ma face sa plang de cate ori o ascult, iar aia de astazi nu stiu de ce, dar a fost „wonderwall” – Oasis. Asta fiindca in fiecare zi mie imi canta in cap cate-o melodie sau chiar mai multe. Si nu, folia de aluminiu infasurata in jurul capului nu ajuta la nimic :))

 

Gata, pauza s-a terminat, ma duc la pufos ca maraie.

 

9 responses to “today

  1. Pai inseamna ca merge treaba bine. Is gagici care nu mai intra in nadragii „pre-natali” nici dupa ani, tu ai pretentia de a doua zi sa arati tip top😀

    Bine ca-s sanatosi urmasii, asta conteaza pana la urma. Vor trece si saptamanile astea nasoale si pas cu pas vei reintra intr-un ritm. Mai ales cand scapi de ‘plusuri’ si de durerile de la operatie.

    • 🙂
      ce sa zic.. asteptam si eu o noapte de somn cap-coada, de vreo 5 ani :))
      cred ca mai am ceva de asteptat, insa iti spun eu ca abia atunci o sa simt ca incep sa-mi revin. Daca o mai fi posibil dupa atatia ani de chiraieli nocturne.

  2. Opzeci numa?!? Ioi, permite-mi: la mulsul postsupt scoteam in zilele cele mai rele cel putin 120, dupa ce statea la o tzatza cate 20 de minute si sugea k lumea, ca il urmaream sa si inghita nu numai sa molfaie tacticos.

    daca nu sugea si trebuia sa mulg preventiv, cu gesturi finute si sexi totusi, de profesionista, scoteam cel putin 180, ca atata avea paharul ala de la mulgatoare, dar daca era mai mare bagam mai mult.

    si sa stii ca berea chiar face lapte, eu dupa un pahar de ea puteam da sa suga la 5 unu dupa altu’, pe saturate, pe bune.

    • pai ce sa fac, eu n-am decat vreo 10 kile de tzatze :)) asa ca produc si eu cat pot. hai ca iar ma bagi la ganduri de competitie si ma apuc sa beau bere si sa ma mulg :))
      eu nu m-am muls dupa supt in general, ca n-am vrut sa dau 25 de litri pe zi, am zis ca atat cat suge pufosul e ok, inseamna ca atat ii trebuie si n-are sens sa produc mai mult.

      • „…am zis ca atat cat suge pufosul e ok, inseamna ca atat ii trebuie si n-are sens sa produc mai mult.”
        Perfect adevarat PT MOMENTUL PREZENT.
        Din pacate – din amintirile mele (cam de pe cand te nasteai dumneata) – „productivitatea” creste sensibil, accentuat, doar in primele cateva (mai multe) zile de lactatie, dupa care se cam plafoneaza la cantitatea utilizata (bine – mai creste si ulterior, da’ LENT).
        De acum inainte, peste inca vreo cateva (putine) saptamani, „pofta” (necesitatile de hrana ale) „pufosului” nu numai ca vor creste mult mai rapid (odata cu cresterea lui in greutate si in dimensiuni), da’ parca vor creste (in timp) in progresie geometrica, pe cand „productia” nu va creste (decat eventual lent). De aceea e bine sa ai grija ca productia sa creasca de acum astfel incat sa poata sa acopere nu DOAR complet necesitatile lui de hrana MOMENTANE, ci (macar in mare parte) pe cele pe care estimezi ca le va avea el mai tarziu. (Cel putin asa a fost la noi.)
        Si „productia” este stimulata (chiar daca poate nu in aceeasi proportie) de consumul sporit nu numai de bere, ci si de lapte, ba si de apa (practic – cred ca de orice fel de lichide… „comestibile”, ingurgitabile).
        Iar cu berea (si MAI ALES – cu atat mai mult – cu alte „alcooale” mai… „energice”) – MARE atentie la eventuale consumuri care ar putea fi considerate „excesive” in conditiile date: practic, laptele matern va avea acelasi continut de alcool ca si sangele mamei, rezistenta insa la acesta (la alcool) a „pufosului” nu poate fi nicidecum comparata cu cea a mamei. In plus, pe langa efectul (placut)… „hipnotic” – pruncul doarme mai indelung si mai adanc – alcoolul mai are (din pacate) – in special la varste atat de fragede, cu dezvoltare vertiginoasa – si efect de incetinire, de intarziere (si probabil de diminuare) a dezvoltarii ulterioare a creierului, a intelectului pufosului. (Din experienta noastra de-ATUNCI, de 3-4-5 ori pe zi – DUPA cam fiecare alaptare, inainte sau dupa mulgere – cate un pahar – normal, de 200 ml – de bere e OK.)

        • probabil ca depinde si de copil si de multi factori. daca pufosului nu-i ajunge un san, atunci poate sa pape doi la o masa, si gata. uneori asa face, alteori se multumeste cu unul.

  3. asta am zis-o „hors competition”, ca am pierdut prin neprezentare:)

  4. Wow, ce repede ai slabit. De mult nu zic nimic, numa’ cand aud cuvantul mi se face pielea de gaina si simt instinctul matern cum pleaca si mai departe de mine :)).

Lasă un răspuns

