cald, moncher


Cald rau, imi iese limba de-un cot. Si mai nou ma dor picioarele de la mersul pe jos. Pe mine, care mergeam pe tocuri 10 km fara sa am nevoie a doua zi de scaun cu rotile. In fine, insist si exersez zilnic mersul pe jos, pentru ca vreau sa scap de celulita de pe copane.

E cald si defilez prin casa in chiloti si sutien. Imi surprind imaginea in oglinda de pe hol si-mi spun cu entuziasm ca totusi imbracata arat chiar bine. Asta ca sa nu ma deprim definitiv la ideea ca nu stiu cand o sa scap de burta.

Ieri am fost la banca cu puradelul mic dupa mine, ca sa ii mut contul puradelei din orasul in care am stat, in asta de acuma. Ca desi e aceeasi banca, fiind sucursale diferite nu pot depune banii din porc in acelasi cont.
In fine, tipul care trebuia sa se ocupe de mine arata de parca era la liceu. Simpatic si foarte amabil. Mi-a parut rau ca am uitat sa-mi dau cu parfum cand am plecat de-acasa, dar a mers si-asa.
Pustiul asta a fost sursa mea de amuzament pe ziua de ieri.
Picture this:
Io cu puradelul mic in carut, in biuroul tipului. Puradelul scartaia, partzaia, io ma amuzam  cu omu’ bancii, iar omu’ bancii cred ca-mi dadea pe loc credit de casa daca-l mai vrajeam 5 minute.
Ego-ul meu evident ca s-a sculat bucuros de ocazie :))
Zic doar ca-i bine-asa. In general nu-mi pun niciodata  mintea sa vrajesc barbatii. Pentru ca tot in general nu intalnesc barbati atat de interesanti incat sa merite vrajiti, iar daca-s foarte interesanti, devin atat de timida si de impiedicata in preajma lor, incat sunt chiar patetica, asa ca oricum nu-i cazul de vraja.

Daca ma gandesc bine, nici macar n-am avut intentia sa il vrajesc. Doar i-am zambit ca si cum ar fi fost cea mai interesanta persoana din incapere. Ceea ce n-a fost greu, tinand cont ca cealalta persoana era pufosu’ care se scremea in somn.

Dupa banca am fost la pediatru. Care e o tipa romanca, si practica si homeopatia. Adica daca nu era maritata o luam eu de nevasta.  Il cunoaste si pe fostul medic al puradelei, care si ala era foarte bun, insa cu ea m-am bucurat ca pot sa-i spun clar ce si cum, si n-am stat sa ma screm eu in germana sau sa astept sa se screama ea in engleza.
Pufosu’ nu mai are par pe umeri, ci doar pe urechi si deasupra bucutelor. Ah, mai are niste par si pe laba piciorului, ca barbatii!
Cand am vazut asta, am simtit ca ma topesc. Candva o sa aiba spre 2 m inaltime, o sa aiba familie, serviciu, responsabilitati, labutele lui moi si pufoase se vor fi transformat in niste laboante mirositoare si paroase iar eu o sa fiu batrana si nostalgica dupa momentele astea in care pup degetele minuscule si calcaie mai fine ca matasea.

Si mi-e cald. Mai stau si cu laptopu’ in brate, ca sa fie treaba-treaba.

Ummm… mai vroiam sa povestesc dar nu mai stiu ce vroiam sa zic.
Pumpkina spune in loc de Polly Pocket (numele unei specii de papusi de buzunar), Holly Pocket, asa ca radeam cu frate-meu de sfantul buzunar.
Ne-am cumparat alta masina, tot un Fiat. Fiat Marea. Seamana cu Xena si pe dinafara si pe dinauntru, e ok.
Am tzatze gigantice. Cred ca am mai zis asta, dar simt nevoia s-o mai spun, ca-mi sta pe sistem.
Refuz sa-mi cumpar haine pe masura mea, asa ca arat ca un parizer in toalele de dinainte, insa sunt un parizer relaxat. Nu ma stresez cu ideea ca-s grasa pentru ca nici nu sunt. Am doar burta si asta ma enerveaza, ca nu se retrage odata, si niste copane un pic mai dolofane. In rest tot ca un pui d-ala subnutrit arat.

Pumpkina imi pune la incercare ultimii neuroni, aia pe care ii pastrasem pentru cazuri de extrema urgenta.
Acum cateva nopti ma intrebam la modul cel mai serios cat de tare as suferi sau cat de tare ar suferi puradeii daca mi-as face valiza si-as pleca in lume de una singura. De ce-s eu asa fericita la 2 noaptea? Pentru ca pumpkina se tot trezeste urland din varii motive. De cate 2-3 ori pe noapte. Destul cat sa-mi vina sa ma sinucid sau sa fug in lume.
Am zis sa incerc sa o mai calmez un pic, asa ca am invitat-o sa doarma cu mine. Tot nu-i bine, fiindca e si pufosul acolo. Astept cateva zile sa vad cum se simte si mai vad pe urma.

Si e cald. Am mai zis? E cald rau si asta ma da peste cap. Sambata am fost la strand cu pumpkina sa se balaceasca, si eu am stat la umbra. Nu mai pot sta la soare ca mi se face rau. Mi-am revenit oricum repede o ora mai tarziu cand a inceput furtuna brusc, si m-a udat pana la piele si asta numai din cauza masculului. A spalat masina, si de cate ori spala el masina, sau doar se gandeste sa o spele, ploua. I-am zis ca il bat daca o mai spala in zilele in care duc eu copilul la strand.

 

 

 

4 responses to “cald, moncher

  1. cand mai scrii d-astea sa scuipi de deochi in mijlocul ecranului si in colturi. is 12 grade si ploua cu sughituri. pupam pufosu’:))

  2. He he, io pateam asa cu adidasii. Ii spalam, ploua. Se pare ca si cu masina am noroc din asta🙂

Lasă un răspuns

