dimineti


Oh, asta a fost una dintre noptile „alea”. Sunt dincolo de momentul in care de obicei imi pica ochii in gura.
Rezolv totul cu niste muzica clasica. In dimineata asta as fi preferat ceva muzica de capoeira si o cafea tzapana, da’ Mozart e mai bun pentru pitici si cafeaua chiar daca e cu lapte, probabil ca l-ar urca pe asta micu’ pe pereti.
Puradelul mic sta in scaunelul lui si se leagana. Multa sanatate cui a inventat scaunele astea in care puradelul poate sa stea intins, scaun care se leagana la fiecare miscare a puradelului. Ceea ce aproape ca transforma divaisul intr-un perpetuum mobile.

Ma fut! Imi trebuie un sistem audio cum trebuie, sau macar niste CD-uri cu muzica clasica, fiindca de pe youtube clipurile au nivele diferite de sonor. Unul abia se aude, iar urmatorul imi spulbera difuzoarele laptopului.

Gata, juma’ de ora dupa ce am dat drumul la muzica, pufosul deja doarme, iar sora-sa inca nu vrea sa faca pipi desi e treaza de mai mult de-o ora.
Ma duc sa incerc sa o conving sa manance ceva.

2 responses to “dimineti

  1. blo, pe torrente gasesti orice – cel putin eu de pe acolo am tras o colectie draguta de muzica d’asta clasica sau incearca pe beemp3.com, insa nu stiu cum stati voi cu permisiunile de download…

Lasă un răspuns

