smooth


Azi am avut chef de muzica, asa ca am ascultat Pink Martini iar pumpkina mi-a cerut de cateva ori la rand sa-i pun aia cu „je ne ve pa travaie” :))
Am si dansat ca doua balerine gratioase pe Bolero, iar acum pe seara mi-am adus aminte de Rob Thomas. Tipul de la matchbox 20, tipul care-mi dadea fiori pe ovare cand il auzeam cantand „smooth” cu Santana.
Cautand acum un clip care sa ilustreze ce vreau sa spun, am dat peste asta

nu, nu mi-au tremurat ovarele, ci burta cu totul, de ras :))

Lasă un răspuns

