purple


Astazi veneam agale spre casa, cand am trecut din nou pe langa magazinul cu chestii misto pentru decoratiuni interioare. Din usa am ochit un ceainic mare rosu, cu buline albe. Absolut superb insa scump. 45 euro mi se pare cam mult.
Cum ne invarteam noi pe acolo, eu si pumpkina adica, admirand inimioare, trandafirasi si diverse alte chestii care plac fetelor, vine vanzatoarea si-o intreaba daca ii place ceva din magazin. La care fiica-mea: da, imi plac multe lucruri, dar nu avem niciun ban.
Si continua cu aceeasi voce de copil orfan tinut in frig si in apa pana la glezne: noi niciodata nu avem bani..
M-am facut la fel de purpurie ca maieul de pe mine, si am incercat sa o dreg, dar evident ca mai rau m-am facut de cacat.

Mda. Azi am avut in jur de un euro la mine, iar pumpkina care ma tot baraia la cap sa-i cumpar si aia si aia si aia, a tot auzit acelasi raspuns: tu nu intelegi ca n-am bani de dat pe toate prostiile pe care le vezi tu la tv si cu care te joci fix 5 min dupa care le arunci in gramada de jucarii de la tine din camera?

Odata ajunse acasa, m-a luat la imbarligat cu intrebari despre cand mergem la banca sa depunem banii din porc, si daca mormanul de maruntis pe care i l-a lasat taxu’ pe masa ii ajunge sa isi cumpere ceva de la magazinul cu trandafirasi si inimioare.  Asa ca maine o duc la banca sa-si scoata banii din porc, si apoi la magazin, sa-i cheltuiasca pe toti pe o cescuta cu buline sau pe cine stie ce. Sa vada si ea cat de mult costa lucrurile :))
O sa dea doua kile de maruntis, o gramada de bani. Dupa asta sper sa nu ma mai frece atata la cap cu „vreau si asta, vreau si aia, promite-mi ca-mi cumperi ..”
Tot pentru ca incepuse sa fie spalata pe creier de atatea reclame, am anulat si abonamentul la cablu tv.
Desene o sa vada pe net sau pe DVD, si gata. Oricum nu reuseam sa ii cenzurez programele, pentru ca incepeau desenele inofensive, dupa care brusc aparea un monstru, sau mai stiu eu ce.
Pumpkina de vreo juma’ de an cand viseaza urat, viseaza lilieci, si asta de la un rahat de desen animat, care nici macar nu pare asa horror.

In fine. Postul asta l-am inceput acum vreo 8 ore  si ma tot chinui sa-l termin si sa fiu si coerenta.
Ah, si azi am fost la terapie pentru spate, si fizioterapeuta se intreba la modul cel mai serios cum de pot merge, cu spatele bulit in halul asta. Nici eu nu stiu, da’ cred ca o sa aflu in curand, cand se intoarce medicul meu din concediu, si-mi iau trimitere sa ma caute careva la vertebre.

 

One response to “purple

  1. Daca tie iti place ceainicul si pumkina il ia si se joaca 5 minute cu el, intra pe mana ta si te-ai scos :)).

Lasă un răspuns

