poza cu profil de porc


Am tot vrut sa pun poza cu porcul plin, si-am uitat 🙂

Am fost zilele trecute cu purcelul si inca  un portofel plin de marunti la banca, am depus cei 17,33 euro si-am scos dupa aia 10 din ei, ca sa-si cumpere pumpkina chestii.
A cumparat 2 inghetate, o bila de cauciuc de la un automat de bile, o caseta in forma de inima si niste stickere cu printese.

Caseta am decorat-o noi acasa, dupa cum se vede

Am avut camera la mine, zilele trecute, dar am  uitat ca-i in geanta, asa ca tot n-am facut poze. Ma rog, mi-am adus aminte de ea, trecand prin fata unui magazin unde era un bol cu apa pentru catei.

Vorbind de  catei:  desi stiu ca asta inseamna inca un cur cacacios dupa care sa curat, cred ca o sa ii cumpar pufoasei un catel. Cred ca e singura solutie ca sa reusesc s-o dezlipesc de patul meu si s-o fac sa doarma la ea in camera.

Pfoaaaaai, ce ma enerveaza vecinii de sus!!! Asculta nush’ ce pula mea, dar atat de tare ca vibreaza parchetul sub picioarele mele. Bine ca in dormitor nu se prea aude, insa in sufragerie…

Ma oftic ca n-am reusit sa fac mai multe poze. Pufosul face atatea mutre simpatice, iar eu am la indemana doar telefonul, nu si camera. I-am facut poze oricum, dar nu stiu sa le dwl de pe telefon, pt ca-mi trebuie nush’ ce program.

Telefonul in care era cartela mea de vodafone s-a dus pulii de suflet, nu l-am mai gasit. Aveam in el toate numerele de telefon din ro. Nu mai am cum sa dau de nimeni decat de pe mail, dar astia ar fi doar prietenii. Cunostintele, indivizii pe care e bine sa-i ai in agenda la o adica, s-au dus, gata, nu mai am cum sa dau de ei.

Poate ca si asta face parte din planul ala „de eclipsa”. Ca am inteles ca anul asta se rup multe relatii, se inchid legaturi intre oameni care nu-s pe aceeasi lungime de unda. Clar, toti aia erau in Romania, deci nu mai erau pe frecventa cu mine.

 

 

2 responses to “poza cu profil de porc

  1. Vecinii de deasupra sunt romani?:)) Fain tare bolul ala de apa, numai ca Von Plusul l-ar pisa vreo jumate de ora pe toate partile de cate ori s-ar duce sa bea apa, are o forma incitanta…

    • nu-s romani, sunt rusi :))
      pana acum au fost la fel de linistiti ca tot restul locatarilor, iar aseara pana la urma s-au potolit. e nasol ca stam la parter, si se aude galagia de pe holul de la intrarea in bloc, dar nu-i trafic ca la metrou, totusi 🙂

Lasă un răspuns

