poze


Blo si Pufosu’ ca pitziponcii in oglinda de pe hol, aia plina de amprentele lipicioase ale pumpkinei.

22 responses to “poze

  1. Ce ochisori mirati are !🙂

  2. pai atunci e un 3-in-1 degetele pumpkinei, pufosul tu – 1 oglinda🙂 aproape o poza de familie :))

  3. Păcat că nu auzi asta zilnic de la cine ar trebui, dar ești frumoasă.🙂 Luminoasă.🙂
    Și Pufosu’ e criminal.😀

  4. Misto. Si pozitia de ninja a lu’ ala micu’ e totala!

  5. subscriu la spusele lu’ madam oanamarrria. ejti frumuasa tanti, mancu-ti obrajorii. iar ala micu’ e un fuarte tare. se cere muscat de bucute.😀 ptiu, sa nu-l deochi!

  6. Deci masculul are nevoie de ochelari. Punct.😀

  7. Ce faaaaaaaaain e pufosu in prima poza🙂 !!!!! Sunteti faini amandoi. Da, ai tot ce-ti trebuie ca sa iti faci viata frumoasa – nu, nu perfecta, dar frumoasa, da!
    Asa ca… bucura-te🙂 !
    Mai vreau poze…macar din cand in cand !

  8. Sunteti niste faini!

  9. Blo, la chip ești ca în scris. Faină! Plus că dacă ai drum prin curtea unui liceu te pierzi pe acolo.
    Pufosule, numele tău este Mirare!🙂

    • 😀 uite-asa simt ca-mi cresc pene, cand aud ce juna si interesanta sunt :))
      pufosul are uneori o privire fixa si holbata, de n-am vazut la niciun alt copil, dar e haios. ma uit la el si am impresia ca zice in gand: „wtf???ce faci bai mami acolo? asta ce mai e, cum vine, de ce are culoarea aia? huh, tu vorbesti serios, chiar vrei sa ma culc?” :))

  10. Toti cei care te citesc erau curiosi sa vada cum arati, mai ales ca de-a lungul vremii ne-ai tot impartasit impresii legate de tine (ale tale sau ale altora)…

    Eu vreau doar sa stiu ce te-a determinat sa pui in sfarsit poza?😀

    • pai eram nedormita, ne-aranjata, tocmai stersesem niste urme de voma de pe umarul stang, dar am zis ca nu-mi pasa. m-am simtit bine in pielea mea, si mi-am dat seama ca oricum nu ma mai intorc in Ro, deci nu-mi mai pasa cine afla ca am blog, n-o sa conteze atunci cand o sa imi caut job😀

  11. 🙂 Pozaa. Sunteti frumosi.

    I-am luat odata doua bodyuri nepotelului, pe unul scria: „Sunt o dulceata de bebelus” :))) si pe celalalt „Zambeste cu mine”. :))
    Acum il rasfata nana-sa si nan-su (el neamt) numai cu H&M. Arata asa fain camasutele,bluzitele si pantalonasii ca mi-as dori sa fie cu cateva nume mai mari. :)))

    • 🙂 multumim de compliment.
      sa-ti traiasca nepotelul! nu-i asa ca-s dulci cand sunt mici?
      candva spuneam ca nu exista bebelusi urati, dar am vazut cateva exemplare la un moment dat :))
      noi nu suntem extraordinar de frumosi, suntem ok. mai ales el, ca eu arat ca naiba in poza, dar nu-mi pasa, lumea zice ca-s frumoasa :))

  12. Sunt si copii urati, dar se fac frumosi de la o luna la alta. Trebuie sa aiba si gene.
    Tu nu arati deloc rau, din contra… 😀

  13. Sinteti frumosi amindoi; sa fiti sanatosi cu totii si tu sa ai grija de tine. Daca nu te iubesti tu degeaba astepti de la altii.Am invatat tirziu acest lucru dar este bine sai acum.

  14. Postez la cateva zile de la aparitia pozelor pt ca am fost in vacanta fara net. Dar scriu pentru ca nu pot sa ma abtin. Este o femeie frumoasa!!! foarte frumoasa! Mi-as dori sa fiu la fel de frumoasa ca tine!

    • wow! hai mah, ca acuma chiar exagerati :)) adica stiu ca-s frumoasa, ca am auzit asta din cand in cand (nu de la actualul sot, ca asta e moromete), da’ sincera sa fiu nu m-am considerat niciodata o femeie foarte frumoasa. adica n-am avut niciodata atitudinea pe care o are de exemplu fiica-mea, care profita de asta :)) ticaloasa mica!
      oricum frumusetea vine din interior, nu neaparat din trasaturi. cunosc femei foarte frumoase care dupa standarde poate ca n-ar intra in tipar. dar mie mi se par superbe.

  15. Ehe, ma inscriu si eu tarziu in corul admiratorilor🙂 Deh, venii greu cu postalionu taman din tinutul reginei🙂 Dar da, toti antecomentatorii mei au zis ce voiam sa zic si eu. Desi nu cred că neapărat increderea in tine iti lipseste ca sa iei o decizie, ci pur si simplu decizia e imposibil de luat🙂

  16. Mda, na, nu mai am ce sa zic nici eu, ca mi-au luat-o altii inainte din cauza de computer second hand de la mama de acasa, care mergea pe post de radiator numai…

    Sunteti toti niste faini, sa te bucuri de ei si ei de tine (ca am vazt poze si cu aia mica intr-un articol mai acana)

Lasă un răspuns

