bolesnita


Ieri dimineata m-am trezit ca ma gadila ceva la cotul stang. Am deschis ochii si l-am vazut pe pufos morfolindu-mi cotul. Ii era foame.
Ziua  a inceput ok, ca sa se continue fulminant cu mine zacand lata pe canapea pe motiv de dureri peste tot. Da’ peste tot!
Pe seara am inceput sa ma incalzesc. Si m-am incalzit pana m-am hotarat sa chem doctorul, fiindca aveam deja 38 febra, dardaiam din toate incheieturile si nu stiam ce sa fac cu pufosul care ar fi vrut sa manance, da’ nu ma hotaram sa ii dau in conditiile in care aveam febra.

A venit doctorul, m-a controlat la galci, a zis ca-s rosie si mi-a dat antibiotic si paracetamol. Si mi-a zis sa continuu sa-l alaptez pe pufos.
N-am prea dormit toata noaptea fiindca ba aveam frisoane, ba transpiram mai rau ca un tractorist in toiul verii pe camp. Pe langa toate astea, a trebuit sa ma duc sa mananc pe la 6 dimineata fiindca antibioticul luat seara plus paracetamoalele, imi facusera deja o gaura serioasa in stomac. Numa’ o criza de gastrita imi mai trebuia ca sa fie totul minunat.
Pufosul astazi a facut si el un pic de temperatura, n-a dormit aproape deloc. Adica adoarme 5 minute, se trezeste.. mai adoarme dupa o ora-doua iarasi 5 minute, iar se trezeste.. Sper ca la noapte o sa doarma dus, ca astazi n-a reusit.

Maine incepe Altstadfest-ul si vin la noi doua prietene de-ale pumpkinei sa ramana peste noapte. Ajung pe la pranz, si pleaca sambata dupa-masa. Eu ar treubui sa furnizez masa si dansul. N-am avut inima sa contramandez, pentru ca pumpkina abia astepta sa-i vina prietenele. Oi vedea eu maine cum supravietuiesc, ca alea doua sunt surori si se cearta tot timpul care sa se joace cu pumpkina si de fiecare data aia care ramane pe dinafara plange de sare tricoul de pe ea.

Ma simt batuta, calcata cu compresorul si tinuta in beci, in apa. Sper din suflet sa-mi treaca pana maine, si sa-i treaca si pufosului, ca planul era sa le tin pe-afara pana seara, ca sa nu apuce sa se certe prea tare.

 

 

7 responses to “bolesnita

  1. tinem pumnii sa iasa totul ca la carte si tu sa te faci bine!

    • multumesc, ma simt mai bine deja, dar pufosul este cam caldut de vreo 2 zile. am inteles ca o sa ii treaca, de la antibioticul din lapte. sa vedem.

  2. Este necesar sa-ti faci si o urocultura; ai avut sonda urinara la nastere chiar daca pt scurta durata . Fiecare spital are inevitabil flora lui . Frisoanele pe care le-ai facut pot fi de la o infectie urinara .Rosu in git nu justifica asa o febra.

    • o sa ma duc saptamana viitoare la medicul de familie, ca deocamdata cabinetul a fost inchis. o sa ii spun sa-mi faca si urocultura, bine ca mi-ai zis, ca eu sunt cam pe dinafara🙂
      multumesc pentru gandurile bune🙂

  3. esti uandaruämän! sanatate!

Lasă un răspuns

