distractii


Cum sa te distrezi ieftin in Germania?
Simplu: te duci la doctor.

Distractia intervine atunci cand incerci sa iti faci programari. Am povestit deja un pic despre nervii pe care mi i-am facut incercand sa obtin o programare la ginecolog.
Eh, asta nu-i tot. Trebuie sa ajung si la un ortoped sa ma caute la vertebre, iar pe puradei trebuie sa ii duc la doctorul de ochi.
Pe aia mare fiindca eu port ochelari iar ea se plange ca nu mai vede bine, iar pe puradel pt ca unul dintre irisi are o pigmentare mai ciudata. Plus ca din cand in cand ii fuge tot ochiul ala, si se uita extrem de crucis.
Daca eram in Ro, nu era problema, ca acolo unde arunci o piatra, sigur nimeresti un doctor de copii. Nu si aici! Fug astia ca dracul de tamaie de specializare pe pediatrie, asa ca nu prea sunt medici. Cand am sunat acum cateva zile inainte de vacanta, sa incerc sa obtin o programare, cel mai curand termen era pe 5 octombrie.  5 Octombrie! Noi fiind la momentul respectiv la mijlocul lui iunie. Trebuie sa mai insist si sa sun din nou zilele astea, dar problema e ca tre’ sa o fac dimineata devreme, pana in 12, cand eu alerg de nebuna intre puradel si pumpkina sau pe cine stie ce coclauri daca-s plecata de-acasa. Eu de obicei imi aduc aminte sa sun dupa 12, adica fix dupa ce li se termina programul asa ca dau numai de roboti.
Pe langa asta, puradela despre care am mai zis ca are probleme cu facutul de pipi (adica nu face) trebuie dusa la un urolog. Am reusit si i-am facut programare pt saptamana viitoare, sa vedem ce zice. Intre timp am cumparat olita, fiindca trebuie sa o monitorizez cateva zile si sa scriu intr-un carnetel special, cati ml de lichid bea, si cand si cat face pipi. Totul pe ore, mililitri, tip de pishu (daca se duce ca face pe ea, daca se duce ca o trimit eu, daca se duce normal, daca scapa picaturi in pantaloni etc..)

Cam asa ma distrez eu zilele astea. Azi am fost si i-a facut ecografie la rinichi. Unul dintre el e bagat sub coaste si are o forma mai dubioasa, dar cica e ok, cel putin asa a zis pediatra.

Ortopedul este in vacanta pana candva in iulie, dupa care cine stie cand prind o programare la el, insa e cel mai aproape de casa, restul sunt la mama naibii si n-am chef sa ma car pana acolo de fiecare data, asa ca mai bine astept un pic.

Stai ca n-au fost doar nervi zilele astea, s-au mai petrecut si chestii placute.
Ah, pumpkina doarme de 2 zile la ea in camera. Cumnata-meu i-a promis ca ii da cate un euro pentru fiecare noapte dormita acolo, pana la festivalul de vara care incepe pe 8 si se termina pe 14 cred. Or sa fie masinute, carusele, caluti, jucarii de cumparat, si pumpkina o sa vrea de toate, ca de obicei. Asa ca banii astia sunt bine-veniti.
Sora-mea care e mai pesimista, s-a gandit ca poate ii tepuieste si doarme doar pana la kirchweih si dupa aia ma calareste din nou, asa ca i-a zis ca daca nu continua sa doarma la ea in camera, ii cere banii inapoi :))
Azi-dimineata, dupa cea de-a doua noapte dormita in patutul ei, a tras de mine sa mergem la sor-mea. Nu intelegeam eu de ce atata dragoste brusca, pana mi-a zis ca vrea sa isi ia banii :))
Radeam de sor-mea si i-am zis ca si normal ca n-are incredere copilul, nici eu n-am, ca sunt romani si probabil urmaresc sa ne tepuiasca cumva :))))

Pufosul gangureste, eu m-am inscris in clubul de carte si in clubul de literatura de la biblioteca si m-am imprietenit cu o frantuzoaica.
La cursul de balet al pumpkinei, vine o fetita extrem de urata. Chiar am remarcat-o cand am fost pe acolo. Ma-sa e cam la fel de urata, dar foarte prietenoasa, cand a auzit ca suntem romani si ca pumpkina pana in toamna n-are cum sa mearaga la gradinita, mi-a zis sa o sun si sa aranjam niste sesiuni de joaca pt fete.  Mi s-a parut super draguta tipa.

Iar la biblioteca m-am dus sa rascolesc rafturile, si am dat peste tipa de la sectiunea internationala. Stiam ca au un club de carte, asa ca am intrebat-o.🙂
Saptamana viitoare pe 6 discutam despre „the glass castle” . Era imprumutata cand am fost eu, asa ca o citesc pe net deocamdata.  Abia astept sa vad cum sunt discutiile.

Sigur mai era ceva, dar nu mai stiu acum. Ah, da! Azi dimineata ma taram spre casa dupa ce am fost la pediatru cu pumpkina. Era vreo 10 cred, iar eu simteam ca lesin de cald. Trecand pe langa un termometru pe strada, am vazut ca arata 22,5 grade C. Bai, deci instantaneu m-a apucat rasul. Mi-am dat seama ca acum daca ma baga cineva in avion si ma trimite in Ro, nu cred ca supravietuiesc 24 de ore. Imi aduc aminte ca in casa erau intre 32 si 34 de grade, si ca sticla ferestrelor frigea atat de tare ca nu puteam tine mana pe ea. Acum probabil ca m-as scoroji instantaneu.
In Ro, la 11 grade cat sunt aici dimineata, umblam cu geaca groasa pe mine, aici umblu in flip-flops  si cu un pulover subtire peste tricou.
:))

 

Lasă un răspuns

