antidepresiv din matase, cu broderie si cu sarme


Hahaaa, am gasit motivul depresiei! Deci nu-i faptul ca de 5 ani n-am mai dormit, sau ca ma haituiesc doi puradei sau ca am o relatie de tot rahatul cu huzbandu’! Nope! Motivul este sutienul pentru alaptat. Mi-am pus (desi stiu ca este un sacrilegiu) sutienul negru de matase, ala care-mi facea tzatze anti-gravitationale. Miracolul este ca am incaput in el, cu chiu cu vai, dar am incaput. Si starea mea de spirit s-a schimbat de-atunci. Aseara cand m-am dus la culcare aveam de ales intre sutienul pt alaptat si a-l lasa pe asta pe mine, asa ca desi are sarme si ma strange pe ici-pe-colo, am preferat sa-l las.
Doamne, ce bine e sa te intinzi pe spate si sa nu-ti atarne sfarcurile la subrat sau pe gat! Sutienul asta este fenomenal, pe cuvant. Daca nu mi-ar fi tarsa ca vor intra labagii  sa si-o frece de monitor la vederea tatelor mele, as posta si poze.

Ieri seara am fost sa cumparam de mancare si-am iesit cu totii, pentru ca toata ziua a fost o vreme de cacat asa ca n-am scos copiii afara. Mi-am pus sutienul asta, blugii skinny (die, bitches, die!) un pulover extrem de sexy si pantofi cu toc. Sau cum spune pumpkina : tochii.  Gizas, si-a fost bine! M-am simtit din nou femeie, si nu doar laptaria comunala.

Odata ajunsa acasa desigur ca a trebuit sa ma schimb urgent, insa asa cum am spus, am lasat sutienul pe mine😀

Mi-e groaza ca va trebui sa-l dau jos totusi, si sa trec din nou la ceva adecvat pentru scos tzatzele rapid. Ceva inform, din bumbac, in care tzatzele atarna in voie. Deprimant.

 

 

2 responses to “antidepresiv din matase, cu broderie si cu sarme

  1. eu purtam o bustiera de la decathlon, aducea mai putin a instrument de laptarie🙂

    • am si eu cateva bustiere, printre care una foarte misto de la adidas, dar nu incap in ea, evident.
      chiar acum port din colectia de vara 2006, o bustiera din bumbac, alba si oribila, de pe vremea cand o alaptam pe pumpkina :))

Lasă un răspuns

