got milk?


De doua zile contorizez fiecare picatura de lichid care o tranziteaza pe pumpkina. Da, asta inseamna ca-i masor nu numai ce inghite, ci si ce scoate. O bucurie, ce sa zic..
Maine dimineata dau o fuga pana in Nurnberg la urolog, sa vedem ce zice. Pumpkinei i-e frica sa nu ii faca ala vreo injectie, mie imi vine sa ma iau cu mainile de cap.
Si pe langa toate astea, pot sa spun cu certitudine ca stiu exact cum se simte o jucarie d-aia de cauciuc atunci cand e mestecata insistent de un catel.
Azi n-am prea avut lapte, adica am avut, dar nu cat a vrut umflatul mic, care a ros la mine pana am zis ca o iau la fuga numa’ sa nu ii mai vad gingiile ranjite.
Am baut la apa si la ceaiuri, de-mi iese pe nas, insa pana la urma am reusit sa il culc. Toata seara m-am chinuit sa il satur si sa il culc. Cum credeam ca e ok si poate adoarme, odata auzeam ca incepe sa pleoscaie, si-l vedeam cu pumnisorul grasuliu indesat in gurita. Bestia mancacioasa! In mod normal, dintr-o tzatza mananca pana se satura si mai si ramane, dar cum zilele astea nu a prea mancat din cauza ca-i racit, a scazut si cantitatea de lapte, desi m-am muls. Am mai zis si despre bucuriile mulsului, nu mai detaliez.

Adevarul este ca-s un pic data peste cap. Recitesc „Lady Chatterley’s lover” si-mi dau seama ca nimic nu se schimba niciodata in relatiile dintre noi sau in modul in care viata se intampla.

Lasă un răspuns

