raport de (in)activitate


Sunt atat de obosita, incat acum vreo doua seri, cand pufosul horcaia plin de muci, am pus mana pe un servetel si l-am pus sa sufle. In prima fractiune de secunda n-am inteles de ce nu sufla, dar pana la urma mi-am dat seama..
Tot din cauza oboseilii, intr-o noapte nu mai stiam daca pufosul e fetita sau baietel. Stiam ca eu am o fetita, si ma miram ca-i asa mica :)) Cred ca pufosul iesise din calculele mele mentale :))

Sunt atat de obosita, incat aseara am decis ca desi pufosul a vomat un pic pe mine, nu sunt in stare sa ma tarasc la  dush. Merge si-asa, oricum vomita tot timpul, chiar nu stiu de ce ma mai stresez cu spalatul.

Astazi de dimineata am fost la clinica de copii din Nurnberg, unde au consultat-o astia la vezica pe pumpkina. Se pare ca nu-i ok, ca trebuie sa o mai duc odata pe 21, cand or sa-i faca radiografie d-aia cu substanta de contrast.
Asta inseamna ca or sa-i indese un furtun pe uretra, ca sa-i umple vezica cu substanta aia. Nici nu vreau sa ma gandesc la cum o sa sufere bietul pui..
Am scapat de la clinica abia pe la unu jumate, singura fericita era tot pumpkina, ca ne grabeam la ora de balet si nu mai aveam timp sa o indop cu masa de pranz, a trebuit sa ma multumesc sa-i dau un sandwich pe drum.

Sunt atat de obosita, ca acum ar trebui sa ma duc sa dau drumul la masina de spalat vase, dar mi-e imposibil sa ma tarasc pana in bucatarie. Tot de-aia nici n-am bagat la spalat, nu ma duc sa fac pipi si sincer cred ca n-am energie nici sa ma scarpin daca ma mananca pe undeva.

Maine la clubul de carte se discuta despre „the glass castle”, pe care mie mi-a fost imposibil sa o termin. Este o carte foarte buna, pentru cine o poate digera. Eu ca mama si provenind dintr-o familie abuziva, sunt incapabila sa citesc cartea asta fara sa simt ca mi se ridica parul pe ceafa si fara sa-mi iasa demonii la aerisit.

over and out.

5 responses to “raport de (in)activitate

  1. ah cât de mult am suferit și eu de somn; și incă mai sufăr. i-am promis că atunci când se va face mare și-i va fi somnul mai dulce, mă programez să-l trezesc dimineața pe la 5…. 6😀
    cât despre pumpkina, țin pumnii și aștept vești bune!

    • mmmmhhhmmmm… o idee geniala! abia astept sa creasca piticii, ca sa-i trezesc de trei ori pe noapte pentru ca paturica mea nu sta bine intinsa =))
      cu pumpkina.. asteptam sa vedem ce se intampla. multumesc pentru gandurile bune :*

  2. Sper sa se faca bine pumpkina ta si poate nu vor fi nevoie de tuburi si alte activitati inavzive. Cat despre carti si eu am ajuns hipersensibiloasa si nu pot citi sau vedea anumite lucruri fara sa ma apunce plansul. In adolescenta era ok , ma mai eliberam dar acum este inutil deorece tin de trecut si cam asa ar trebui sa ramana. Am citit postul despre sutien, pune poze cand esti fandosita aranjata, nu in sutien af cors ca vin wankerii.🙂

    • cand sunt fandosit aranjata, de obicei n-am camera foto la mine. da’ o sa incerc sa pun ceva poze cu mine aratand decent😀
      sper si eu ca pumpkina sa se faca bine repede. din pacate procedura o sa fie efectuata, pentru ca altfel nu isi pot da seama exact ce se intampla.

  3. Uf, saraca. Asta va fi chiar o chestie nasoala, dar partea buna este ca astia mici se pun repede pe picioare. Sa speram ca nu e ceva grav si mai ales ca se va face repede bine. Ti se rupe inima cand ii vezi ca sufera😦

Lasă un răspuns

