romaneste


Astazi, dupa ce am vazut parodia aia cu Hitler despre BAC, imi spune sora-mea ca a vorbit cu mama care e in Ro ca sa-si tranfere pensia de acolo aici. La unul dintre birourile pe la care a mers, era o duda. Pardon, duduie.
Care i-a cerut cu calm, o hartie autentificata la notar aici in Germania, prin care sa se ateste ca mama e in viata.  Deci i-a cerut mamei, o hartie prin care sa se ateste ca e in viata. Bine, ca e in viata in Romania, in biroul respectiv, asta  poate sa nu insemne nimic, daca in Germania se intampla sa fie moarta. Deci mi se pare logic sa ceri o hartie de genul asta persoanei care sta in fata ta.
Mama evident ca a ramas blocata. Cred ca la fel as fi ramas si eu. Hai ca ma mai descurc cu nivele rezonabile, dar cand prostia dintre urechile interlocutorului este de-a dreptul abisala, ce reactie poti sa mai ai, in conditiile in care portul de arma este interzis in Ro?
Dupa ce-am ras la filmuletul de pe youtube, parca nu mi-a mai venit sa rad asa tare cand mi-am dat seama ca intr-adevar e vai de curul nostru. Nici nu vreau sa ma gandesc la oamenii muncii de maine, la aia care or sa plateasca pensiile generatiei mele.
Sunt foarte curioasa cati dintre prietenii si cunoscutii mei vor mai ramane pe baricade sa fluture steagul, in cativa ani. Tare mi-e teama ca nu vor avea de ales si vor pleca si  ei.

Incep sa ma simt de parca ma uit la Idiocracy, doar ca e live.

5 responses to “romaneste

  1. portul de arma este interzis in ro?

    • eh, armele cu bile si cu gaz sunt permise conform unor prevederi legale, da’ de la astea nu prea mori decat daca insisti foarte indeaproape :))

  2. Sa-si faca mama cont si sa-i bage lulele astea banii acolo in fiecare luna. Are cardul la ea in Germania si poate lua banii cum doreste.

    • da, simplu asa, dar daca face asta nu poate sa-si mute tot calabalacul aici, nu are asigurare medicala, nimic..cand o doare in gat tre’ sa se duca in Ro la medic si nu-i chiar solutia ideala.

  3. Tu te uiti la Idiocracy. Noi jucam in el.

Lasă un răspuns

