‘telectuala, ca asa m-a facut mama


Am mai spus ca-l iubesc pe pufosul mic? Este un inger de copil🙂
Aseara am fost la clubul de carte, si pufosul a ramas acasa. Am fugit de-acolo dupa aproape 2 ore, ca mi-era teama ca se trezeste si urla de foame, dar a dormit linistit inca 2 ore dupa ce-am ajuns eu🙂
Am cunoscut acolo o gramada de tipe misto, cu care am discutat despre carti. Inca nu-mi vine sa cred ca dupa atata timp am reusit sa am si eu o discutie de genul asta cu cineva. Evident ca m-am simtit un pic retarda la inceput, fiindca desi citesc in mod curent in engleza, cand a fost cazul sa vorbesc, parca ma tampisem. Una e sa vorbesti cu cineva care abia balmajeste cateva cuvinte, si alta e sa vorbesti fluent. Eh, si eu care ani de zile am lucrat in locuri unde se vorbea engleza zi de zi, iar absolut toate rapoartele erau tot in engleza, acum parca abia ma dadusem jos din copac.

Dar chiar si asa, m-am simtit excelent🙂 Me happy🙂

E nasol ca intrunirile astea au loc odata la 2 luni, dar e bine totusi ca se intercaleaza cu cele de la clubul de literatura, asa ca pe 13 iulie ma duc dimineata la clubul literar. Partea naspa e ca va trebui sa il iau si pe pufos cu mine. Sau poate-l abandonez cu un bidon de lapte, in brate la sora-mea :)) Vad eu.
Intre timp caut sa vad si  filmul „amantul doamnei Chatterley”, pentru ca o sa discutam si despre diferentele dintre carte si film, iar eu n-am vazut niciuna dintre ecranizari, ca am inteles ca-s mai multe.

Chestiile astea mici, cum ar fi 2 ore petrecute intre persoane placute si inteligente, faptul ca aseara am purtat pantofii cu toc de 12 si somnul prelungit si linistit al pufosului, ma fac fericita.
Acuma daca se  petrece un miracol si reusim sa facem rost si de banii de chirie, probabil ca o sa-mi iasa curcubee pe cur, vorba cuiva.

5 responses to “‘telectuala, ca asa m-a facut mama

  1. las, e bine sa mai primesti si zambete nu doar pumni in coaste. trebuie doar sa te bucuri de ele si sa le savurezi pana la ultima picatura…

  2. Bravo, incet, incet de dezmortesti . Iti regasesti stima de sine ,subrezita in cazurile de pauza de comunicare cum se intimpla uneori in vietile noastre .
    Clubul de carte este mana cereasca.

  3. :))) Faaaain !!!!!

  4. te invidiez pentru clubul de carte. de cand am vazut un film pe tema asta mi-as dori sa particip la asa ceva, dar uite ca p-acilea n-am auzit ca ar fi.

  5. sunt si in ro. ai incercat la muzeul literaturii? stiu ca acolo aveau loc niste intruniri, plus ca sunt o gramada de site-uri si cluburi literare care organizeaza intalniri regulate.

Lasă un răspuns

