poze cu bulin gras


Sunt prea obosita ca sa mai scriu ceva. Cand mi-oi mai trage sufletul probabil ca o sa reusesc sa-mi adun doi neuroni ca sa povestesc ce-am mai facut.

12 responses to “poze cu bulin gras

  1. He he, dulce e sa-ti traisca. Mutrita de smecher ..

  2. 🙂 Are o mutrita tare interesanta🙂 Expresiva, desi nu mi-e clar: e surprins? speriat? curios? bucuros? …sau toate amestecate? Funny!

  3. E dulce rau de tot aawwww

    • si inca nu stii nimic :)) are niste expresii pe mutra, de-mi vine sa ii fac poze non-stop, sa nu le uit cand o fi mare🙂

  4. Mortal Pufosu! Și privirea aia…toată mirarea lumii e în ochii lui.🙂
    Seamana cu tine😉

  5. Seamana mult cu tine, la privire, tare simpatic.. o fi semanand si cu sotul tau, dar acum ma raportez doar la chipul tau din poza pe care ai impartit-o cu noi.

    • 😀 nu credeam ca eu pot fi atat de superficiala incat sa stralucesc de bucurie vazand ca-mi seamana copilul :)) dar este atat de minunat sa-ti vezi trasaturile in miniatura, ale tale si totusi un pic diferite🙂

  6. Ce rotund si fain e pufosul!

  7. Bulin gras is hot🙂
    Subscriu, si mie-mi pare ca seamana cu tine.
    Sa-ti traiasca si sa-ti tot zambeasca🙂

    • Multumesc🙂
      Sigur ca seamana cu mine, ca e mic si negru, daca era mare si blond, semana cu taxu’ in mod sigur :))

Lasă un răspuns

