agresori in paradis


Duminica dimineata pe la 5 fara ceva, m-au trezit elicopterele. Multe, si care au survolat raul timp de vreo ora si ceva, in cautarea unui violator.
In oraselul asta in care toata lumea se cunoaste cu toata lumea, o femeie a fost agresata sambata spre duminica, pe la 4 jumate dimineata, faptasul fugind pe cursul raului ca sa nu poata fi mirosit de cainii politisti. Cineva se pare ca a vazut sau a auzit strigate, si a chemat imediat politia.
Agresorul inca nu a fost prins, insa semnalmentele lui au fost publicate in ziar, cu mentiunea ca daca vede cineva vreo persoana suspecta, sa anunte imediat politia.
Chestia asta m-a facut sa imi dau seama ca traind intr-un loc care in 99,99% din timp este extrem de safe, uit ca mai exista si asa ceva. Si episoadele astea de violenta, ma sperie ingrozitor, pentru ca traind asa idilic intre dealuri inverzite si oameni zambitori si saritori, am tendinta sa las garda jos.
M-am plimbat singura prin paduri cu pumpkina de atatea ori, m-am plimbat si cu pufulete printr-o padure aproape pustie, aici langa oras, si nu mi-a fost teama de cei care treceau din cand in cand pe langa mine. Joggeri sau tipi pe biciclete care zambeau, salutau scurt  si treceau mai departe.  Ma simteam in siguranta.
Sa simt din nou teama de a fi agresata, teama pentru copilul meu, este ceva ingrozitor, pentru ca m-am dezobisnuit, nu mi se mai pare normal sa fiu paranoica, este un stres pe care nu-l vreau.

Nici nu stiu ce-i mai bine: sa traiesti intr-un oras mare, unde sa te protejezi instinctiv de situatiile cu potential periculos, sau intr-un orasel mic si linistit, in care lasi garda jos si 99,99% din timp n-ai niciun stres?
Aici in oras nici macar hoti nu sunt, nu mai vorbesc de altfel de agresori, si acum in interval de o luna, parca au luat-o razna.
Mai intai a fost tipul care a sarit gardul la strand la sfarsitul lunii trecute, si s-a masturbat in fata a doua fetite de 10 ani (nici pe asta nu l-au prins inca), apoi violatorul,  iar zilele astea nu mai stiu cand, s-au batut nemtii cu rusii intr-un bar pe langa aeroport. Cica erau urme de sange de la aeroport pana jos in oras, de-au trebuit sa se spele  strazile cu detergent.

O fi de la caldura? Se stie ca in sezonul cald cresc numarul agresiunilor, mai ales cele cu tenta sexuala, insa chiar asa? In patru ani de cand sta sora-mea aici, in oras a fost un singur hot, unul care  a furat un mobil dintr-o masina, si a fost prins in urmatoarea jumatate de ora.  Acum cativa ani am inteles ca s-a furat o bicicleta a unei americance.
Nu spun ca astea au fost singurele cazuri de activitati criminale in oras, ca probabil ca s-a mai furat cate ceva pe ici pe colo, insa in general masinile decapotabile au gps-uri si telefoane mobile lasate inauntru, bicicletele au si ele suport pt mobil, si sunt lasate la intrarea in magazin cu telefon cu tot, carucioarele copiilor sunt lasate la intrari in magazine, cabinete sau mai stiu eu ce, cu genti si haine in cosul de dedesubt (si eu tot asa las carutul chiar daca stau mult acolo unde merg) si lumea se simte in siguranta.

Sunt foarte revoltata, si dupa parerea mea deviatii astia ar trebui castrati, gazati, injectati, spanzurati si apoi decapitati.

2 responses to “agresori in paradis

  1. Dap, Blo. Eu, care eram obisnuita sa reactionez instant cand se lua cineva de mine pe strada in Romania, dupa doar trei ani am ajuns sa ma blochez cand m-a atins un obsedat sexual in autobuz. Pur si simplu n-am putut reactiona, pana cand o domnisoara de langa mine i-a sters o geanta in cap aluia.
    Eu am intotdeauna la mine(in buzunar) un mini-spray cu piper, foarte eficient, dar de fiecare data cand trecem granita in Germania il las acasa. Nu stiu exact daca ai voie cu asa ceva, dar intereseaza-te si daca ai voie, ia-ti neaparat unul.
    In alta ordine de idei, te inteleg perfect cand spui ca i-ai ucide in chinuri pe dezaxatii aia. Totusi, riscurile ca copiilor tai sa li se intample ceva sunt mult mai scazute ca in Romania, realistic vorbind. Incearca totusi sa nu lasi garda jos, chiar daca pare totul safe. Ce naiba, doar n-ai invatat tehnici de supravietuire atatia ani in Ro ca sa le uiti in De😀
    P.S. Bulinul tau e superb.

    • Da, e adevarat, riscurile sunt mult mai mici aici, insa desi o invat pe pumpkina sa fie circumspecta si sa nu plece de langa noi, sa nu plece daca o cheama cineva etc.., in general vorbesc degeaba pentru ca lumea aici este foarte prietenoasa, mai ales cu copiii. Iar pumpkina care e foarte frumoasa (si nu zic doar eu asta :D), primeste mereu complimente de la oamenii de pe strada, primeste dulciuri in orice magazin intram, lumea intra in vorba cu ea, iar eu nu pot sa ii interzic sa ia contact cu oricine altcineva in afara familiei. Incerc sa ii explic diferenta dintre a fi prietenoasa si a spune NU atunci cand trebuie, dar este inca mica.
      In Ro ii spuneam cam o data pe saptamana povesti cu nenea rau care fura copii si-i duce in padure la lup, pentru ca era mica si fugea de langa mine in magazine. Intr-o fractiune de secunda disparea complet. Acum ii mai spun din cand in cand, insa e greu sa-mi mentin un nivel de paranoia care sa-l echivaleze pe ala din Ro🙂

      Iar pufosul este mic, negru si gras, dar mie mi se pare absolut superb.
      Sunt foarte curioasa cum or sa arate impreuna peste cativa ani, pumpkina blonduta si aurie toata, iar asta micu’ negru :)) Oare o sa-si dea cineva seama ca-s frati?

Lasă un răspuns

