remedii de supermarket


Am fost la gingicolog, de data asta aici in oras. Tipa este absolut minunata, mi-a placut foarte tare de ea, mai ales ca vorbeste o engleza impecabila.
De la ea am aflat ca pe vremuri egiptencele isi bagau pietre in uter ca sa nu ramana insarcinate. Man.. James Bond care a dus planificarea familiala putin cam departe (cum o futea pe una, cum murea aia in chinuri groaznice), era mic copil. In fine, eu n-o sa fie nevoie sa imi bag pietre pe nicaieri, ci iaurt.

:)) am ras si eu cand am aflat.
Deci acum cateva saptamani am luat antibiotic. Eu imediat ce iau antibiotic, fac candidoza. Mi-a aratat tipa la microscop, si printre hormonei plimbareti, am vazut si chestia aia infama, de care n-o sa scap probabil nici cand o sa mor.
Cum in Ro am facut de fiecare data tratamente peste tratamente, cu ovule, cu prafuri, cu pastile etc.. acuma ma asteptam sa-mi dea si asta tot asa o reteta.
Numai ca ea m-a intrebat daca am in casa iaurt.
I-am zis ca da, si atunci mi-a explicat ca daca iau un pic de iaurt pe varful degetului si mi-l bag frumos in pixda, bacteriile din iaurt, schimba ph-ul pixdii, si bacteriile alea naspa mor.

Pai sa nu-ti bagi pula in ea de farmacie? Dupa ce am inghitit kile de prafuri, ca sa o iau de la capat imediat ce raceam si luam antibiotic, aflu ca solutia era sa-mi bag un dejt in cur o  data pe zi, timp de o saptamana.

Mi-am luat o galeata de iaurt cremos, macar sa ma simt bine daca tot ii musai :))

7 responses to “remedii de supermarket

  1. pe baza aceluiasi principiu actioneaza gelul intim LACTACYD; eu il folosesc de cativa ani si episoadele de candidoza sunt foarte rare acum

  2. pff…ea cred ca se referea la un laptic prins, nu la mizeriile de prin comertul nostru cu gelatine & shit…sau bio…etc..eu am fost tare happy de multi-gyn actigel tot din aceleasi cauze adicatelea antibiotice sau cum le spune medicul meu curant de gingi…partide mai cu poc :))

    • eu o sa incerc cu iaurt, sa vedem daca merge, ca sunt satula de geluri, prafuri, creme, pastile, ovule and shit..

  3. stiu, same here…mie mi s-o parut cam bizara treaba cu iaurtul asa ca n-am testat niciodata :)) insa uita-te totusi ce contine iaurtul ala in el sa nu dai in mai rele de la conservanti si chimicale…nu d’alta dar am mai citit pe forumuri de zane care au intrebat daca e bun danone si mai ales ala cu fructe :))

  4. tocmai ma amuzam azi cu o reclama cam agresivă pe Facebook, la o carte care cică e scrisă de un doctor bărbat și care se cheamă „Învinge candida, ia-ți viața înapoi!” Si care cred că zice în esență același lucru, că „vulpile” din industria farmaceutică îți bagă pe gât tratamente scumpe și ineficiente, în timp ce „leacul” s-a descoperit acum 40 de ani. Mă tem însă că și cartea ăstuia, la cum e promovată, tot o scamatorie e.
    Să ne ții la curent cu rezultatele iaurtului😉

Lasă un răspuns

