fara speranta


As I was saying: Pufosului i-a fost foame  pe la 3, i-am dat sa manance, dupa care a avut chef de socializare. Se uita fix in ochii mei, zambea si gangurea. Dupa operatiunea de schimbare a pampersului, in loc sa se culce, a inceput sa-mi povesteasca ceva pe limba lui. L-am ignorat si-am incercat sa ma culc la loc.
Doar ca la un moment dat a inceput sa maraie, si sa zica ceva care seamana cu „mmmaaammm”. ????!!!!
M-am intors imediat spre el, si-am vazut ca mai vroia sa manance.
Intre timp s-a trezit si pumpkina, sa bea apa. Pe la 4.40, cand am decis ca-mi bag pula si ca 2 ore de somn or sa trebuiasca sa-mi ajunga astazi fiindca de adormit la loc nu mai reusesc, m-am dus in bucatarie sa scobesc dupa ceva de rontait.
Pumpkina a venit si ea sa socializeze, fiindca a decis ca a dormit destul, adica plm, 6 ore sunt mai mult decat de-ajuns pentru un copil de aproape 5 ani, nu?

Sincer i-as trage cateva la fund, sa ma tina minte si sa nu se mai trezeasca noaptea ca o bufnita, dar stiu ca n-as rezolva nimic cu asta. Solutie inca n-am gasit la problema, si tare mi-e teama ca nici n-o sa gasesc.
See? D-aia sunt fericita ca nu mai doarme cu mine, fiindca exact cand dormeam si eu mai  dulce, ea se trezea si incepea sa ma intrebe diverse, sa ceara mai multa apa in sticla, sa isi caute plusurile prin pat, sa urle ca nu sta patura perfect intinsa..etc.
E 5 jumate si ea inca n-a adormit la loc. Imi vine sa urlu, dar stiu ca daca urlu la ea, iar nu rezolv nimic.
Jur ca nu inteleg ce-i cu copilul asta! Incerc sa fiu o mama buna, dar cred ca fiinta asta mica ar scoate din sarite si-un sfant! Ce fel de copil e asta, care nu mananca, nu doarme si nu face pipi????

 

 

 

10 responses to “fara speranta

  1. un copil care nu isi consuma energia?😀

    • cum nu si-o consuma mah? ca in fiecare zi mergem prin oras, asta inseamna minimum 4 km pe jos. plus cat alearga la locul de joaca. crezi ca degeaba am poreclit-o cyborg? :))

  2. Poate face asta ca e geloasa pe bulin? Sau e doar o faza, cum sunt si fazele cu „nu” si „de ce?”? Fiica-mea de aproape trei ani a inceput sa faca doar ce vrea ea, in conditiile in care sunt cu burta pana-n gat(stii si tu ce fain e sa nu poti sa respiri, misti si alte detalii de astea irelevante) si cu nervii pe bigudiuri ca ne mutam in cateva zile. Solutia e sa ii vorbesc calm, dar hotarat, si sa stie ca daca am spus NU, pai e NU. Altfel, merge frumusel cateva minute in camera ei, pana ii trec toanele. Si tac-su nu-i mai ia acum apararea cand face prostii, ca a vazut sclipiri criminale in ochii mei.
    Nu tipa la ea cand te enerveaza, mai bine iesi un minut din camera, respira adanc, intoarce-te calma si spune-i calm ce greseste si ce se intampla daca insista. Sau spune-i ca o sa o ignori pana se linisteste.
    Si relax, esti o mama foarte buna, numai ca esti om si ai destui prin jur care sa iti f…a nervii la foc automat.

    • hmm.. am incercat si chestia cu time-out si pt mine si pt ea. daca o las singura, incepe sa se joace imediat, nici n-o intereseaza ca mie imi ies flacari pe urechi. cred ca e doar o faza, evident, insa trebuie sa vad si incotro ne indreptam.. si deocamdata directia e in ceata iar sanatatea mea mentala e cam pe buza prapastiei :))

  3. meri la doctor tu, sa iti dea ceva de stres, io fara pastilutele alea nu as rezista nici o zi. primii cati ani is cei mai grei si dupa aia totul e bine?!?

    • :)) cica primii 18-20 de ani sunt cei mai grei :))
      n-am cum sa iau pastile, ca il alaptez pe pufos, si nu vreau sa renunt. poate dupa ce termin cu alaptatul.

      • ei, da, uitasem de alaptat…

        las ca imediat trec si astia dooj de ani, ca cum ar fi opspce nu mai multi:)

        • cand pumpkina o sa aiba 18 ani, eu o sa am 50. 50 for fuck sake!!! nici nu mai vreau sa calculez cat o sa am cand o ajunge pufosul la majorat.
          desigur, cu conditia sa supravietuiesc pana atunci :))

  4. Cam de cat timp are pumpkina probleme pe teme de mancare si pipi?
    Ca in materie de somn, dupa cum descrii tu in pufosul-vs-pumpkina, pare sa le fi avut cam dintotdeauna.

    • cu mancarea a avut probleme dintotdeauna. adica orice altceva in afara de lapte de la san si apoi biberon. cand am pus biberoanele in cui, anul trecut prin octombrie parca, de atunci n-a mai vrut nici lapte, ca daca nu e in biberon n-are farmec.
      iar cu pipi are problema asta cam de un an, dar doctorul din orasul celalalt ne-a zis ca trebuie sa ii dam mai mult sa bea si ca nu-i nimic in neregula.

Lasă un răspuns

