io si pufosu’


Imi place ca are o mutra de mascul. Si cand rade si ridica o spranceana la mine, si cand sta incruntat, pufosu’ da semne ca or sa moara fetele dupa el😀
Evident, cand vrea la mami, are o mutra mai putin masculina, da’ asta e doar in privat :))

12 responses to “io si pufosu’

  1. E total mititelu’ !!! In toate pozele are niste figuri funny…:)
    p.s…. iar tu nu pari cu ficatii mancati de astia mici🙂 Ba se pare ca inca mai ai ficati de dat😛

    • asta este efectul ciocolatei :))
      cred ca am mai zis ca-s dependenta de ciucalata, asa ca atunci cand bag in sistem, par un pic mai vie :))

  2. Ce frumoasa esti fay! Te faci din ce in ce mai misto!

    • desiiiiigur😀 noroc ca mi se vede doar mutra, ca intre gat si genunchi nu-s misto deloc :))
      later edit: de ce naiba credeam eu ca inainte aratam muuuult mai bine, daca tu zici acuma ca ma fac misto??? :))

  3. Ce faini sunteti! Tu mai ai energie pentru cativa copii dupa cum pari in poza :)).

  4. Deci ambii sunteti dulci de tot. Si asta micu e bun de pus la reclame, doamne ce mutrita are😉

    • 😀
      am avut noroc si mi-a dat Dumnezeu copii frumosi, asa ca ma laud si eu cu ei de parca as avea vreo importanta :))
      bine ca n-a iesit la suprafata vreo gena de pe cine stie unde, a vreunui stramos hidos. asta e naspa cand faci copii, ca trebuie sa te astepti la orice. ambii parinti sunt bruneti cu ochi caprui? copilul poate sa iasa blond cu ochi albastri si cu parul afro🙂

  5. pfuai ce faini sunteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz’!!!!!!! va pupa catzaua.

  6. Is frumosi ca n-au incotro, uite ce mandrete de mama au!
    Mi te inchipuiam mai apriga, draga Blo, dar zambetul tau vorbeste despre cu totul altceva:)
    Nu siu cat e incruntat dar din pozele pe care le-am vazut pare teribil de intrigat:)), e un scump!

Lasă un răspuns

