errr…


De cel putin zece ori pe zi, zilnic, imi spun ca trebuie sa tin minte ce mi-a trecut prin cap in clipa aia, ca sa scriu pe blog.
De cel putin 20 de ori pe zi, am intentia sa scriu ceva din ce mi-a trecut prin cap intre timp, insa cum zilele astea am puterea de concentrare a unui copil de 2 ani,  ce sa vezi? Ma asez la laptop si imi deschid mailul, sau site-ul cu seriale.
Look, shinny sparkly things! Gata, am vazut margica, s-a dus ideea.

Evident ca daca e sa scriu ceva acum nu va fi nici inteligent, nici macar funny, pentru ca e 6 dimineata si eu m-am trezit plina de lapte. Si in tzatze si pe sutien si pe pilota. Si da, dorm invelita cu pilota pentru ca aici e fuckin’ cold iar eu iar am racit si ma doare in gat.
Asa ca dupa ce l-am alaptat pe rotofei, m-am dat jos din pat, am pus pompa si biberoanele la sterilizat, si intentionez sa ma muuuuulg. Asa e odata la cateva zile: ba sunt plina de lapte de-mi iese si pe urechi, ba roade asta micu’ la mine de parca as fi … STOP!!! AM O OMIDA IN CASA.

Chiar in clipa asta se taraste spre mine. Fuck! Nu-mi place sa omor omidute, fiindca stiu ca or sa se faca fluturi mai tarziu insa in acelasi timp devin isterica atunci cand vad chestii tarandu-se spre mine. Incerc sa o iau cu ceva si sa o arunc pe geam. Brb.

Gata. Ma intreb la modul cel mai serios daca sa dau cu desinfectant sau nu, pe unde am vazut-o tarandu-se. Si ma intreb cum plm a ajuns pana aici, langa peretele pe care e usa, cand ferestrele sunt foarte departe de locul in care stau eu. Creatura asta s-a tarat pe covor? S-a tarat pe tot parchetul pana aici???

Gizas, stiu ca-s dementa, dar nu ma pot abtine. Ok, n-o sa ma apuc sa sterilizez podeaua acuma, dar tot simt ca-mi sta parul ridicat pe ceafa din cauza taratoarei.

Ce-or fi femeile asa.. ihh.. oare sterilizatorul asta cand se opreste? Am nevoie de pompa! Gugal search, gugal translate: dap. Se opreste automat dupa 15 min.

Gata. Ma duc la muls.

 

5 responses to “errr…

  1. Pingback: Gazeta de perete – săptămîna # 29 | coolnewz about hot thingz

  2. Ești demențial de sinceră și haioasă!
    Dacă dai în icnete și bâlbâieli doar când vezi o omidă, să vezi ce bine ți-a fi când o veni rotofeiul, peste vreo 2-3 ani, cu una în mână, pupând-o din când în când, de drag și îndemnându-te și pe tine s-o faci, așa cum am pățit eu.😀

    • Multumesc🙂
      Nu-mi plac chestiile cu multe picioare. Pot sa pun mana pe un sarpe sau pe o soparla, dar daca vad un gandac, zbier isteric si ma catar pe unde-apuc :))

  3. Mega tare articol, oricum sa nu vad in fata mea omizi, taratoare de nici un fel, ca am alergie la ele si ma umflu si fac urat, este o fobie usor de inteles, avand in vedere aspectul acestor chestii! Interesant articol:)

Lasă un răspuns

