white on white on white


 

M-a amuzat intr-un film, un tablou care valora nush’ cate sute de mii sau milioane de dolari, tablou complet alb care se numea „white on white on white”.

Asa e si dormitorul meu :)) De cand mi-am luat sifoniere albe, nu mai pun pe pat asternuturi colorate, ca mi se pare ca arata aiurea. E asa bine sa ma intind in tot albul asta pufos, sa stau la caldura sub pilota usoara ca un fulg si sa-mi ingrop nasul in cearceafurile mirosind proaspat a primavara de supermarket.

Cand o sa am bani o sa cumpar si o masuta de toaleta si daca ma strabate fiorul artistic poate fac si niste tablouri. Neah.. cred ca mai bine cumpar.
Si-o sa schimb si lampa aia ieftina. Becul a fost 9 euro si ceva, lampa vreo 6 :))

 

 

Lasă un răspuns

