vaicareli


Bah, deci daca nu mai postez nimic timp de o saptamana-doua, sa stiti ca am murit impingand la carutul balenutului pufos, pe dealurile astea. Ma omoara pur si simplu, si din cate am vazut eu pana acum, peste tot pe aici prin Bavaria, sunt dealuri. Multe. Si nush’ cum pula mea, dar eu m-am gasit sa stau fix in varful dealului. Again.
Partea proasta include toace cracanate de la mersul la vale, dureri de calcaie, dureri cam peste tot prin restul componentelor, plus o dorinta fierbinte de a face rost de niste tnt sau ceva care sa niveleze ambientu’.

Partea buna este ca mi-am tonifiat din nou copanele, ca celulita depusa strat dupa strat timp de atatea luni a inceput sa dispara vertiginos, ca dosul meu a inceput sa arate din nou omeneste si ca au inceput sa-mi vina cam toti pantalonii cu exceptia alora pe care-i purtam cand aveam 45 de kile.

Acum stau cu laptopu’ in brate si cu o durere atroce de splina. Ca dupa ce am gugalit, am inteles ca splina e acolo. Tot in urma gugalelii, am inteles ca in acest moment poate ca sufar de cateva maladii ingrozitoare, care au ca simptom durerea de splina. Io sper ca nu, si ca de vina e doar sesiunea prelungita de umblat prin oras cu puradeii dupa mine.
Pumpkina se plangea de dureri de glezne asa ca i-am aplicat o doza de ceva pe baza de ibuprofen, ceea ce-mi doresc si eu dar mai bine ma abtin.

Lu’ pufosu’  i s-a inflamat putza, si de 2 zile imi smulg parul din cap fir cu fir, pentru ca nu suport sa stiu ca il doare.
Doftorita a zis sa-i dau cu un unguent pe baza de antibiotic, sa vedem ce se intampla in cateva zile. Eu sper sa-i treaca.
Pumpkina o sa se urce si ea pe pereti poimaine cand mergem la clinica de urologie, asa ca uite cum se distreaza Blo in familie.

 

Lasă un răspuns

