diverse


Nici nu mai stiu care dintre cititorii mei m-a ajutat sa bag cele cateva persoane care-s acolo, in blogroll. Chestia e ca m-am uitat acum vreo 5 minute prin widgets si alte balarii, si n-am nici cea mai vaga idee despre cum sa maresc lista.
Lasati comentariu cu detalii pentru handibeli ca mine, pliz.
Ca pe cuvant ca nu din rautate nu mai adaug pe nimeni, ci pentru ca-s retarda. Asta e tristul adevar.

Altfel sunt bine-merci, cu splina umflata inca, cu puradelul mic cu putza rosie si umflata si pumpkina pe punctul de-a avea si ea putza umflata, ca maine mergem la doftor.
Suntem o familie de umflati, asta-i clar. Nici nu vreau sa ma mai gandesc la ziua de maine.

Astazi am dat peste niste doamne dragute-foc, exact ca alea din Romania. Niste asistente deranjate de faptul ca respir si ma misc in spatiul lor vital, mi-au facut dimineata frumoasa aducandu-mi aminte de plaiurile natale.
Mi-au fotografiat pana la urma oasele, si peste o saptamana o sa aflu si care-i problema, fiindaca astazi ma grabeam sa alerg la pufos sa-l montez la tzatza. Deci am asteptat o ora si ceva sa intru, desi aveam programare la 9 jumate. Doctorul si-a plimbat dejtele pe coloana mea ca pe tastatura, si a decis sa ma trimita la radiografii. Am facut 4, m-am ambalat si-am fugit la sor-mea sa imi recuperez puradeii.

Am uitat sa povestesc ca saptamana trecuta am vazut un barbat frumos. Bah, dar sexy, misto rau de tot, pe la vreo 40 si un pic de ani cred, dar elegant, stilat, rasat, cu mutra inteligenta si cu ochi razatori.
Si cum venea el asa pe bicicleta inspre mine si sor-mea, iar mie imi iesisera un pic ochii din orbite pentru ca e primul mascul dezirabil pe care l-am vazut in Germania, il vad ca saluta. Evident ca era sa incep drillu’ cu rosit, impiedicat in propriile picioare, injurat de morti si raniti pe mine insami fiindca-s penibila asa cum ma fastacesc atunci cand imi place un barbat, cand am fost salvata de la mega-jena asta, de sor-mea care l-a salutat voioasa si-a trecut mai departe. I-am explicat ca imi curg balele dupa tip, la care ea foarte intepata mi-a zis ca nevasta lui e tanara si foarte frumoasa,  iar copilul lor e coleg cu nepota-miu la scoala. Adica tipul e insurat si mai are si copil, asa ca n-are sens sa balesc inutil.

Trist, foarte trist.

Nu-mi dau seama de ce plm reactionez asa cand imi place un barbat?? Poate fiindca s-a intamplat foarte rar sa-mi placa cu adevarat cate unul, probabil.
Sunt cea mai cool si mai amuzanta gagica atunci cand vorbesc cu tipi care nu ma intereseaza. Se indragosteste oricine de mine in max 10 minute, dar daca vad un tip care imi place mie, parca-s lovita in cap, asa ma comport. Nu reusesc sa leg doua propozitii fara sa chicotesc tamp. Faza naspa e ca imi dau seama cum reactionez, si desi mor de jena, ma adancesc in penibil.
Cam ca tipul asta pe care l-am vazut de curand la Cotcodaci, dar il stiam de acum cativa ani, de cand am vazut serialul. Deci jur ca parca suntem gemeni :)) atata doar ca eu n-am apucat sa pomenesc de amputari pana acum :))

 

 

12 responses to “diverse

  1. Impartasim aceeasi tampita timiditate in fata oamenilor care ne plac. Eu credeam ca va trece cu varsta, dar pe naiba, raman la fel de proasta si la batranete 🙂
    Tare faza din tren, n-o vazusem:))

  2. Blo, vezi in zona Legaturi, acolo se adauga linkuri catre alte bloguri, siteuri.

  3. doi reactii:
    uno – deci nu’s anormal. (chiar atat de…)
    doiu – …aaaa… pe drum de la birou gasisem o metoda prin care imi aratam ca asta e o chestie pozitiva, ca inseamna, ca spune ceva bun si frumos despre cei care… aparent au crize de stupiditus panicatum… dar am uitat.

  4. (tocmai continuam sa iti citesc blogul. am ajuns la ‘mergi ori crapa 2’. trist.)
    revenind, ehe, as fi fericit sa fie doar brainus interruptus. poate ca nu ar fi o nenorocire… ar putea insemna si o stare de tacere zen – poate chiar pozitiv interpretabila. dicstractia e ca se tot nasc ‘mesaje’ grabite izvorate din panica, de un nivel intelectual… stupiditus! 😀
    desigur si brainus interruptus e in stare sa te faca sa iti dai palme ‘postco…factum’. am avut asemenea ‘traire’ chiar de curand. cu repetitie. a doua oara aveam in minte pregatita o intrebare util-banal-neagresiva. dupa ce am emis’o si am primit raspuns… neuronul meu – blanc… 180 de grade si cu pasi relaxati am iesit din magazin.in fapt neuronul eu talmacea si rastalmacea modul in care ea se uitase la mine, in carea ea modulase sau nu vocea, in care ea imi privise insistent mainile samd… ditamai uzina de procesare. insa ca exteriorizare – nevertebrata acefalica.

  5. nevertebrata acefalica – adica io fiind fenomenala fiinta.

  6. o oama care chicoteste nu se face. nici iremediabil, nici de rahat. 😀

Lasă un răspuns

