nea Pufosu’


Daca ar fi fost dupa mine, pe puradel l-ar fi chemat Victor. Mi-a placut dintotdeauna numele asta, pentru ca prin clasa a 4-a eram foarte indragostita de personajul cu acelasi nume din Ciresarii.
Pe urma s-a intamplat ca la scoala la care m-am mutat, sa am un coleg de clasa Victor. Era unul dintre golanii scolii, probabil ca de-acolo mi se trage si gustul pentru baietii rai :))
Era un tip inalt, osos, cu maxilar frumos, cu mult umor si mai era si destept. Doar ca invatatul i se parea inutil. Il stiau de frica mai toti din scoala, dar mie nu mi-a fost teama niciodata de el, la urma urmelor ce-ar fi putut sa imi faca? Sa ma bata?
Pana pe la 15 ani nu m-a pus la skandenberg niciun baiat de varsta mea :)) asa ca aveam destula forta sa-i dau ceva damage daca m-ar fi pocnit, dar n-a fost niciodata cazul. Ba chiar se uita pierdut in ochii mei si la un moment dat mi-a zis ca am ochi foarte frumosi.
Ca pe vremea aia erau, nu ca acuma..
Apropo de ochi: pe langa faptul ca in tineretile mele aveam ochii verzui iar acuma au o culoare cacanie, genele imi ajungeau pana la sprancene. Si asta era valabila si anul trecut, dar acuma nu stiu ce plm s-a petrecut cu genele mele, ca-s mai scurte.
Masculu’ mi-a zis la misto ca sta el noaptea si mi le taie cu forfecuta, da’ nu cred ca asta este explicatia. Ce plm s-a petrecut cu ele, nu stiu.
Cert este ca nu mai sunt asa lungi. Inainte mi-era aproape imposibil sa gasesc o pereche de ochelari care sa imi permita sa si clipesc, fiindca loveam mereu cu genele in lentile. Acum imi dau seama ca de ceva vreme nu mai am problema asta. Nu mai sunt nici asa dese, si nici asa lungi. Arata ca niste bucati de ceva neterminat. Nu mai sunt nici curbate la varf, stau drepte si tepene.

In fine, destul cu vaicareala despre ochii mei, ziceam de nume.
Eh, dupa scoala generala, in liceu intr-a 11-a, cand m-am mutat in Lazar am dat iar peste un Victor. Eram pe vremea aia super-mega-hiper indragostita de altcineva, dar Victor era funny. Semana foarte bine cu Bon Jovi, culegea chistoace din statiile de masini, si de cate ori avea bani, era ranga de beat. Dar era foarte inteligent, foarte amuzant, un tip frumos si cool cu care ma intelegeam foarte bine.
Ne-am intalnit din nou dupa vreo 10 ani, era manager regional la o mare firma, mergea la job cu cravata si nu-si mai petrecea noptile muci de beat, la sectie.
Am tinut legatura cateva luni, dupa care s-a mutat in alt oras cu jobul, si ne-am pierdut din vedere din nou.

Am mai cunoscut pe urma inca un Victor, un tip cu chopper, ochi frumosi, extrem de inteligent si asta, si cu la fel de mult umor.

De unde reiese ca imi plac baietii rai inca de mica.
Acum imi dau seama ca toti 3 erau inalti, ososi, cu ochi albastri si pielea alba, rebeli, destepti si amuzanti.  De-aia nu m-ar fi deranjat ca pe pufos sa il cheme asa. Da’ masculu’ nu si nu, cica sa-l cheme Dan.
Si sa-l strig Danut?? Urasc diminutivele cand e vorba de nume. Really. Danut?

Asta si „nea Bebe” si nea „Puiu” . Cum plm poti sa ii spui unui om Pui, puiu, puiut? Si toata lumea sa ii spunadupa aia, tot restul vietii : Nea Puiu.

Ihh.. gata, am aberat destul. Pe pufos nu-l cheama Victor, despre celelalte nume si tipologii, alta data.

12 responses to “nea Pufosu’

  1. Pe fra-miu doream sa-l cheme Andrei, eu aveam 5 ani cand am aflat ca in loc de surioara, ce-mi doream eu, o sa am un fratior. Si de atunci am zapacit-o pe mama la cap sa-i puna numele Andrei. Cu vreo saptamana inainte sa nasca, in timp ce eram la joaca aud pe unul ca-l striga pe un altul „Andrei cu nasul de ardei” :)). Si m-am razgandit, pai cum sa aiba fratiorul meu un nume din asta si sa rada copii de el sa-i spuna „Andrei cu nasul de ardei” =)))? M-am dus acasa si i-am spus mamei ca niste copii radeau de cineva si nu mai vreau sa-l cheme Andrei, vreau Bogdan si asta e unul dintre prenume. Cand s-a nascut eram eu tare bucuros, la iesirea din spital m-a trimis mama pe mine sa-i spun asistentei ce nume sa-i treaca in acte, i-am dat flori asistentei dupa ce am verificat ca i-a scris numele corect :)) si cei 400 de metri pana acasa, i-am strabatut sarind intr-un picior de fericire. Si acum mai rad ai mei de mine, dar mai ales fra-miu, ca am mers acasa sarind intr-un picior si eram atat de bucuros. :))

    • Andrei e un nume foarte frumos, Bogdan la fel🙂
      Pumpkina mea a fost un pic mai putin entuziasta la venirea pufosului, ca deh..

  2. domnul Catzaua se intituleaza Daniel. ceea ce am aflat dupa ce m-am amorezat iremediabil de ‘telectu’ lui, exprimat foarte fluent si siecsi sub pseudonimul Iepurasul Atomic. [pe bune, ne-am cuplat de pe net, pe baza de bloguri]. io ii mai zic Danila. sau Danutz sau Dani, de obicei cand vorbim cu ai nostri si fac referire la dansul. da’ in general ii iub sau iubu’. nu de alta, da’ nu prea imi vine sa-i zic Dani sau Dan sau …altfel derivat, nu stiu de ce.

  3. ahhhh, ai zis Bon Jovi si mie mi-au iesit ochii ca la broasca, ca-l iubesc de mor!!! Da`mi place genul tau de barbat, e ca si al meu. acu explica-mi si de ce si cum am reusit sa ma marit cu un barbat care este exact pe dos decat genul meu-fizic vorbind. multumax anticipat.:))

    • pai probabil ca tu ai ceva mai mult creier decat mine :)) care m-am maritat fix cu genul meu de barbat (fizic), el fiind totusi complet opus genului de barbat de care ma simt atrasa mental. da, daca e sa rezumam, intre penis si cap, am ales penisul, clar!

      • ah, eu am avut cateva experiente care s-au terminat urat cu barbatii care mi-au placut ca si fizic, si-atunci am zis ca e ceva in neregula…deci tre sa caut pe dos:)) cum ar veni…”cauta si vei gasi!” n-am cautat, da` de aia tot am gasit:))

        • vezi, eu daca-s asa superficiala, acuma imi iese pe nas :))
          singura mea satisfactie este ca fiind un barbat frumos, macar pot sa fac parada cu el :))

  4. ma…acu ca ai pomenit, nici al meu nu e urat, da` cu siguranta nu e genul meu:)) noroc ca de cand s-a insurat cu mine s-a transformat si fizic si a inceput sa se apropie de ce-mi place mie macar ca si greutate.:D

    • 😀 toti se transforma ca si greutate, dupa ce se insoara. al meu era masiv ca si constructie, dar suplu. frumos animal mai era. acuma are bacon in loc de 6 pack :))

  5. ‘te tu ce coincidenta🙂 piticu meu unu e Victor, il ador pe Jon Bon Jovi si pe Victor din Ciresarii si tot baietii rai imi plac(eau) si mie pana am dat de asta al meu, bun🙂 care nu s-a transformat in el plus dooj de kile, ci a ramas constant de slab spre disperarea mea (da la el e genetic, nu-i vina lui:)

Lasă un răspuns

