n-am idee


Dupa ce azi-noapte pe la 1 m-am trezit sa hranesc pufosul, dupa care sa oblojesc glezna pumpkinei care urla ca o doare piciorul, evident ca n-am mai putut adormi inapoi. Toti 3 sforaiau numa’ eu imi rodeam dejtele de nervi. De-aia m-am apucat sa si postez, tot n-aveam somn.

–––––––––––––––––––––––––––––––-

Acum m-am apucat sa scriu, da’ am uitat deja despre ce, fiindca pumpkina ma fute la creieri cu paturica ei pufulina, ca doar cu blestemata aia de patura vrea sa se inveleasca, si nu cu alta mai groasa. In casa e frig iar ea e inghetata ca un cacat in tundra, in fiecare noapte, dar daca pun alta patura pe ea se trezeste si-o da jos.

Sa-mi bag picioarele daca mai stiu despre  ce vroiam sa scriu. Si era sigur intersant si funny, poate cel mai interesant si mai funny post ever.
Vezi, de-aia nu-s eu geniala, fiindca pana apuc sa notez, uit totul. Cine stie cate descoperiri stiintifice zac undeva intr-un colt de creieras, uitate pentru ca n-am apucat sa le notez imediat. Ok, not really,  da’ un roman-doua tot as fi scos. Si-un volum de poezii, probabil :))

pauza pentru gandit profund inainte de a pune titlu si-a posta. despre ce plm am vrut sa scriu????????

 

Lasă un răspuns

