unde raportez si eu un blog al unui dezaxat?


Intrebare: daca am dat intamplator peste un blog care promoveaza crima, unde pula mea il raportez? Pentru ca ma dau de juma de ora pe net si nu reusesc sa gasesc un organ competent.
Ar trebui sa existe cineva care sa se duca la usa cretinului si dezaxatului respectiv, sa-i dea vreo 2 pulane peste ochi si sa-l bage in puscarie. Nenorocitul naibii.
Si nu, nu spun despre ce blog este vorba, fiindca nu vreau sa faca trafic.
Blogul este in limba romana.

 

9 responses to “unde raportez si eu un blog al unui dezaxat?

  1. buna! Te urmaresc din umbra de ceva vreme ( cu putin timp inainte de a se naste Pufosul) si imi pare bine ca te-am descoperit – daca imi aduc bine aminte, am aterizat pe blogul tau prin intermediul lui Mamituni (jurnal-de-mutunau.blogspot.com)…
    Nu prea ai unde sa raportezi blogul, decat la detinatorul platxormei, ca spam sau ca avand continut indecent… in rest nu cunosc alte cai.

    • multumesc 🙂 si eu te urmaresc de ceva vreme, cand apuc.
      cu privire la blogul respectiv: am aflat ca n-am ce sa ii fac. chiar daca raportez continutul ca fiind indecent, nu-i face nimeni nimic. cel mult providerul platformei ii blocheaza contul, dar asta nu-l impiedica sa-si faca altul.

  2. Daca e vorba de ala cu suprematia alba… iti bati capul degeaba. Individul e un bou!

  3. La politia romana. Ori la serviciul crima organizata, ori la prevenirea criminalitatii. http://www.igpr.ro/contact.htm
    Ai idee din ce judet e psihopatu’? (scrie ala pe undeva?)
    Intreb (pentru mai multe detalii) o prietena procuror si revin.

    • n-am idee de unde este. am intrat din greseala, si nu mai stiam cum sa ies mai repede. vreo 2 zile mi-a fost rau numai cand ma uitam la pufosii mei si-mi aduceam aminte de pozele care mi-au ramas pe retina.
      si peste coordonatele de contact am dat si eu, dar n-am apucat sa sun fiindca n-am avut timp sa stau ore intregi la telefon pana raspunde careva, dupa care sa explic de 200 de ori aceeasi problema pana ma baga in bucla si-mi inchid, asa cum s-a intamplat cand am avut inconstienta sa vreau sa reclam niste tigani care asteptau sa jefuiasca o masina.

  4. petitii@mai.gov.ro
    Adresa e luata de pe site-ul ministerului de interne:
    http://www.mai.gov.ro/index_r29.htm

Lasă un răspuns

