random


Gata, mi-a reinstalat masculul laptopu’. Da’ iar n-am nimic pe el, tre’ sa stau sa instalez office, camera etc..

Sa futura toate bookmarkurile mele, evident. Si aveam tot felul de chestii interesante, dupa care am scobit juma’ de net. PLM. Sa-l fut pe Ulise si pe ala de i-a imprumutat ideea!
Umm… stai ca m-am luat cu nervu’ si nu mai stiu ce vroiam sa zic.
Ah, ca am fost la piscina de una singura acu’ 2 zile, ca sa trag cateva bazine. N-aveau casca de baie la vanzare, desi eu speram sa aiba, asa ca m-am balacit fara. Juma’ de ora am dat din extremitati in apa, cealata jumatate am incercat sa-mi usuc parul.
Big fail, treaba cu uscatul a juma’ de metru de par, cu niste aparate care sufla cam cum sufla masculul in urechea mea cand vroia sa ne futem. Mie-mi trebuie foehn industrial, frate, ca am firul gros si destul de multa pleata pe craniu.
Asa ca am plecat cu parul cam ud, si de 2 zile am migrene. Masculu’ mi-a sugerat printre dinti ca „a fost bine la bazin, nu?” dar mi-am pastrat calmul si am zis ca da, ca a fost bine. Asa ca ieri mi-am cumparat casca de baie. Este absolut oribila, imi vine sa mi-o trag peste ochi pana la barbie pentru ca pare un prezervativ nerulat corespunzator, daca o las pe varful capului. Dar prefer sa arat ca un penis ambulant decat sa mai umblu cu parul ud pe frigul asta.

Diseara planuiesc sa mai trag cateva bazine. Prin „cateva bazine” eu inteleg unul inotat corespunzator, dupa care urmatoarele 2 horcaind si pe punctul de a ma scufunda :)) Dar plm, n-am mai inotat de ani de zile, in ultimul timp am devenit echivalentul pantofarilor la bazin.
Poate reusesc sa scap si de atacurile de panica in curand. Pentru ca sunt in mijlocul bazinului si odata ma loveste panica, pentru ca nu stiu unde sunt copiii, daca pumpkina a cazut intr-un bazin mare? Daca am uitat sa dezbrac pufosul si acum se marineaza mititelul in propriul suc?
Asta se intampla fiindca n-am avut parte sa ies si eu din casa de una singura, sa-mi vad de ale mele fara puradei atarnati de beregati. Asa ca de cate ori ies, ma sperii cand nu-i vad langa mine, pentru ca am senzatia ca i-am uitat pe undeva.

Daca reusesc sa ma duc macar o data-de doua ori pe saptamana la bazin, mai fac si gimnastica medicala la cabinet, prevad ca in curand o sa fiu „schmerzfrei” adica fara de dureri cum s-ar zice. O sa fie o noutate absoluta :)) ca eu de cand am ramas gravida cu pumpkina inca n-am avut parte de o zi in care sa nu ma doara spatele.

Ah, si i-am cumparat patut puradelului. Azi urmeaza sa ma adun si sa-l dezinfectez, sa-l montez, si sa instalez mostenitorul. Ma intreb cata futere o sa fie cu puradelul la noapte, ca in mod normal el doarme, eu dorm cu tzatza pe-afara, iar cand ii e foame, se mufeaza imediat. Ma rog, ma semi-trezesc eu cand imi face ventuze pe langa sfarc, dar se cheama ca macar nu tre’ sa imi adun oasele sa ma misc prea mult.

:))))) am uitat sa povestesc: il pun pe pufos acum cateva zile in scaunelul zgaltait, ii montez animalutele deasupra, si-l las sa vorbeasca cu ele. Dupa vreo 10 min imi dau seama ca era liniste. Puradelul statea cuminte si se uita la animale, dar nu misca scaunul sa se balangane plusurile. Nedumerita, ma uit la el, el se uita la mine, chiraie, dupa care se uita iar la animale. Ma uit si eu si gasesc explicatia: nu erau cu fata, erau cu fundul spre el :))) deci nu se putea uita in ochii lor sa gangureasca, de-aia era liniste :))

Ah, si ieri iar am mers cu pumpkina dupa mine vreo 5 km. Azi n-o mai scot pe nicaieri, ca e obosita mititica, desi ar fi trebuit sa ma duc sa-mi iau pernute de pus la calcaie, ca mi-a dat reteta doftoru’ de oase.

4 responses to “random

  1. Sa nu mai pierzi tot cand se intampla, (mie mi se intampla macar de 5 ori pe an), instaleaza chestia asta, e foarte faina si le poti accesa de oriunde, unde instalezi programelul. Linkul e aici:
    http://readitlaterlist.com/

  2. ah…io pateam asa cand era un singur calculator in casa, iar pe el ne bateam toti 4 intre noi si fetele intre ele separat si cu noi separat. de cand mi-am luat laptop, e liniste, adica in timpul zilei se joaca fetele pe rand, seara se joaca hombre, iar eu sunt toata ziua calare pe al meu. dar pana la faza asta, eu imi scriam toate parolele, username-urile, si siteurile preferate pe agenda. si mi-a folosit la multe lucruri, inclusiv la faptul ca nici acum nu-mi stiu parolele de la nimic :)))

    • cred ca asta cu parolele e o chestie specifica mamelor, ca nici eu nu-mi amintesc parolele :)) nici nu mai zic de cate ori mi-am schimbat parola pe blog pentru ca nu o stiam

Lasă un răspuns

