Bu!


Tot dandu-ma pe net, mi s-a deschis din nou o fereastra cu un site de dating nemtesc. De obicei ignor si inchid fara sa ma uit, dar de data asta m-a strabatut un fior de curiozitate, pentru ca in reclama apar mereu barbati superbi si-am zis ca nu cred ca exista asa ceva pe site.
Si-am avut dreptate. Am ras de una singura in casa, pana au inceput sa se foiasca pufosii deranjati de zgomot.
N-am rezistat sa ma uit pe mai mult de 4-5 pagini, recunosc, pentru ca fiecare pagina arata ca panoul de onoare al unui spital de boli psihice.
Mi-ar fi placut sa fac screenshot, dar n-am nimic instalat pe laptop, asa ca am salvat doar 3 poze care nici macar nu-s deosebite de celelalte. Toti aveau niste priviri ciudate, dar bomboana de pe coliva a fost un tip cu numele de scena „stalker” :)) Deci cum e frate sa iti cauti sot, sau whateva’ si sa intri in vorba cu un tip cu id-ul asta? :))
N-am fost foarte atenta la id-uri, dar nu m-ar mira sa fie si vreunul cu Psycho, sau Serial Killer4 U :))
Uite cam ce vad eu pe strada, zilnic, ca sa intelegeti de ce n-am divortat de masculul asta care imi mananca neuronii dar macar nu intru in soc anafilactic atunci cand il vad.

Eh, asa-i ca sunt numa’ buni de intalniri? Poate intr-o padure intunecoasa, sau in motelul mamei lor :))
Ma intreb cine ar fi de acord sa intre in vorba cu unul ca asta? Nu pot sa cred ca personalitatile lor compenseaza in asa hal prezentarea fizica incat o femeie care nu-i chiar ciuma padurii, sa fie de acord sa se plimbe de mana cu unul din ei pe strada.
Nu mai zic de chestii intime, ca acolo mai stingi lumina, ii mai pui o perna pe fata, sa zicem ca te descurci. Da’ cand nu-i intuneric ce faci??

12 responses to “Bu!

  1. :)))))))) Hah! Nu ma pot opri din ras! Si totusi primul are o tenta romantica, seamana cu Ivan cel Groaznic:))

  2. al doilea parca-i Dracula, varianta moderna, piercinguri metalice in loc de dinti retractabili.

    si sa stii ca si astia isi gasesc cate o jumate, si cineva le-a spus / o sa le spuna „vai cat te iubesc” – tz dai cu sama…

  3. :)) am impresia ca nu stii sa apreciezi…nu vezi ce buze senzuale are primul?
    acum lasand gluma la o parte,recunoaste ca totusi au si ei barbatii lor frumosi….eu una am vazut destui pe strada…

    • aia pe care i-ai vazut nu-s nemti 100%, sunt corciti, pe pariu! asa am vazut si eu in stuttgart sau in munchen tipi misto pe strada, dar aici in zona…

  4. ioi!!! deci totusi romanii sunt frumusei! vai doamne! ioi!!!

  5. ba, mi se pare ca exagerati.

  6. cu ce? cu faptul ca nemtii sunt urati?

  7. :)))) m-am cufurit de ras! tu da’ ce bunaciuni aveti in Alemania tu fataaaa!!! chiar te invidiez! esti sigura ca nu-s fugari de la Obregia? :)))

    • eu am zis ca parca-s de la panoul de onoare al unui spital de boli psihice :))
      si da, majoritatea nemtilor au probleme majore de retard. chiar nu glumesc. nu-i prea duce capul, pur si simplu, sau ii vezi dupa mutra ca-s dilii.

Lasă un răspuns

